حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود مشکلات اقتصادی باعث افتخار است

0
(0)

حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود مشکلات اقتصادی باعث افتخار استخبرگزاری فارس: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن با وجود مشکلات اقتصادی باعث افتخار است

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به دنبال ایجاد عدالت در تخصیص یارانه به بخش‌های مختلف در بررسی بودجه است،‌گفت:‌حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال کم‌سابقه بود و این جای افتخار دارد که مردم با وجود مشکلات اقتصادی در صحنه و پای آرمان‌های انقلاب هستند.

یوسف داودی نماینده سراب در مجلس در گفت‌وگو با خبرناگر پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور بی‌نظیر و گسترده‌ای داشتند و این میزان از حضور کم‌سابقه بود و مردم پرشور وعلاقه از اقشار مختلف در راهپیمایی حضور داشتند.

وی افزود:‌این مایه افتخار است که مردم با وجود مشکلات اقتصادی نشان دادند پای آرمان‌ها و ارزش‌های هنوز انقلاب هستند و با وجود همه این مشکلات به کشور و نظام وفادار هستند.

نماینده مردم سراب در مجلس با اشاره به بررسی بودجه سال 97 در صحن مجلس اظهار داشت: مجلس درصدد این است که در بررسی بودجه به گونه‌ای عمل کنند که حتی‌الامکان در کشور کمتر شاهد تبعیض در جامعه باشیم و مشکلات اقتصادی در چارچوب محدودیت‌های بودجه‌ای را مرتفع کند.

داودی خاطرنشان کرد: نظر مجلس بر این است که رصدها و کنترل‌ها به گونه‌ای باشد که امکان سوءاستفاده در حوزه‌های بانکی، مالی و غیره برای افراد مختلف کمتر شود و کمتر شاهد این معضل باشیم.

وی در پایان گفت:‌ همچنین تلاش مجلس بر این است که در تخصیص یارانه به بخش‌های مختلف عدالت تحقق یابد و این تخصیص اعتبار عادلانه صورت گیرد.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)