حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است

0
(0)

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم استخبرگزاری فارس: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است

کارشناس مسایل سیاسی گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن حقیقی‌ترین رفراندوم است و موضوعات فرعی را نباید به جای موضوعات اصلی قرار داد.

محمد اکبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بجنورد پیرامون صحبت‌های اخیر روحانی در 22 بهمن اظهار کرد: طرح مسئله رفراندوم در شرایط حاضر و زمانه فعلی کام مردم را تلخ می‌کند و ضرورتی ندارد.

وی تصریح کرد: طرح مسئله رفراندوم در حضور جمعیت میلیونی که صحنه‌ای باشکوه و تماشایی در 22 بهمن خلق کردند، اعتباری ندارد و فاقد ارزش است.

کارشناسی مسائل سیاسی درباره حضور باشکوه مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: حضور باشکوه و تماشایی مردم در این روز حقیقی‌ترین رفراندوم است، چراکه جامعه ایران بار دیگر با آرمان امام، انقلاب و شهدا تجدید پیمان و عهد می‌کنند و مواضع خود را نسبت به تحولات سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کشور در روز 22 بهمن صراحتاً بیان می‌کنند.

وی پیرامون خواست حقیقی و مطالبه اصلی جامعه گفت: رفراندوم حقیقی و سؤال اصلی جامعه در موضوع اقدامات دولت در حوزه اقتصاد بوده و اگر قرار است رفراندومی صورت پذیرد با توجه به اینکه مسئله و اولویت روز کشور اقتصاد است باید این حوزه موضوع مورد سؤال در جامعه باشد.

اکبرزاده پیرامون رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه گفت: 85 درصد امکانات کشور در دست قوه مجریه است و نزدیک به 2 هزار مسؤول و مدیر ارشد توسط دولت انتخاب و نصب می‌شوند، بنابراین مسؤول اصلی تحول وضعیت معیشت و سبک زندگی جامعه به‌ویژه رفع مشکلات اقتصادی قوه مجریه است.

وی تصریح کرد: مردم جامعه مشکلات را تحمل می‌کنند از مشکلات خسته نیستند آنچه که باعث خستگی مردم و جامعه انقلاب اسلامی می‌شود وجود فساد و ناعدالتی و تبعیض در ساختار اجرایی کشور است.

انتهای پیام/ی

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)