حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه وظیفه مسئولان را سنگین تر می‌کند

0
(0)
راهپیمایی ۲۲ بهمن در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران امروز ( ٢٣ بهمن ماه) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت:حضور ارزشمند مردم در صحنه راهپیمایی ٢٢بهمن ماه وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

به گزارش ایسنا، محسن همدانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و حماسه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن ماه تصریح کرد: حضور ارزشمند مردم در صحنه راهپیمایی٢٢بهمن ماه وظیفه مسئولان را سنگین تر می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به موضوعات و مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: برخورد با پدیده زشت اعتیاد و مواد مخدر خواست مقام معظم رهبری و مردم است و مصوبات این جلسه با همکاری دستگاه‌های عضو شورا باید پیگیری و اجرا شود.

در این جلسه گزارشی از نتایج اقدامات انجام شده در زمینه اجرای مصوبات جلسه گذشته شورا در خصوص تأمین اعتبارات برای تجهیز امکانات مراکز ماده ١۶ استان،تجهیز مراکز نقاهتگاه بیماران صعب العلاج معتاد ،پیگیری ایجاد مرکز فوریت‌های خدمات اجتماعی شهر تهران و تفاهم نامه شهرداری در خصوص نگهداری از معتادان متجاهر تا ظرفیت دو هزار نفر ارائه شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با حضور همدانی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، ناصربخت معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران و اعضای شورا برگزار شد.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)