حراست از استقلال کشور و امنیت فلسفه وجودی نیروهای مسلح است

0
(0)

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در حاشیه سفر به شهرستان آستارا ضمن تبریک سال نو به پیشگاه ملت ایران اسلامی و خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین خانواده نیروی‌های مسلح و مردم ولایتمدار گیلان، یکی از اقدامات اساسی در نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۰ را تصویب ساختار جامع انتظامی جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی با بیان اینکه تغییر ساختار انتظامی کشور با توجه به شرایط، مقتضیات زمان و قصد و نیت دشمنان برای خدشه‌دار کردن امنیت پایدار صورت گرفته است، افزود: با توجه به رصد تهدیدات دشمنان با حکمت، درایت، هوشیاری و آگاهی رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و نیاز به تحول، ساختار نیروی انتظامی به فرماندهی انتظامی ارتقاء پیدا کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه تغییر ساختار انتظامی پس از تحقق و عینیت یافتن، قطعا تامین کننده امنیت بیشتر برای شهروندان خواهد بود، گفت: فلسفه وجودی نیروهای مسلح حراست از استقلال کشور و تامین امنیت برای مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی در پایان هدف خود از سفر به استان گیلان و بازدید از یگان‌های انتظامی و مرزی را عرض خداقوت و خسته نباشید به تامین کنندگان امنیت اعلام کرد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)