حجت‌الاسلام کرمی: مردم نشان دادند شعارهای پر زرق و برق دنیوی جایگزین مناسبی برای انقلاب ما نیست

0
(0)

حجت‌الاسلام کرمی: مردم نشان دادند شعارهای پر زرق و برق دنیوی جایگزین مناسبی برای انقلاب ما نیستخبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام کرمی: مردم نشان دادند شعارهای پر زرق و برق دنیوی جایگزین مناسبی برای انقلاب ما نیست

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران با بیان اینکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی معرفتی بودن آن است، گفت: مردم نشان دادند شعارهای پر زرق و برق مادی و دنیوی جایگزین مناسبی برای انقلاب ما نیست.

حجت‌الاسلام کرمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز، گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب معرفتی است نه یک انقلاب صنفی و رمز ماندگاری این انقلاب هم معرفتی بودن آن است.

وی افزود: انقلاب های معرفتی سقوط نخواهند کرد و انقلابی نیستند که در آن یک انقلاب دیگر شکل بگیرد.

کرمی تصریح کرد: انقلاب های معرفتی مخصوص یک فرد، جناح و گروه خاص نیستند و همه افراد در آن سهیم هستند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه تهران تاکید کرد: هدف این انقلاب این است که اسلام را در تمام عالم به نمایش بگذارد و به تعبیر امام راحل به انقلاب جهانی حضرت مهدی منتهی خواهد شد.

وی گفت: انقلاب‌های معرفتی در تمام دوران خواهان خودش را داشته، این است که می بینیم در روز 22 بهمن مردم هرساله با تعداد بیشتری شرکت می کنند. امروز هم می بینیم مردم صحنه های جدیدی را به نمایش گذاشتند و پرشور تر از همیشه در راهپیمایی شرکت دارند.

کرمی تصریح کرد: مردم ما امروز به دنیا ثابت کردند که شعارهای پر زرق و برق مادی و دنیوی هیچکدام جایگزین مناسبی برای انقلاب های معرفتی و انقلاب اسلامی ما نیستند.

وی افزود: یقیناً در پناه انقلاب های معرفتی باید رفاه و معیشت مردم هم تامین شود، حاکمیت و دولت هم باید مراقب مردم باشند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

انتهای پیام /

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)