حجازی: فیلم «اتاق تاریک» خسته کننده نیست/ از نقد فنی استقبال می کنم

0
(0)

حجازی: فیلم «اتاق تاریک» خسته کننده نیست/ از نقد فنی استقبال می کنمخبرگزاری فارس: حجازی: فیلم «اتاق تاریک» خسته کننده نیست/  از نقد فنی استقبال می کنم

روح‌الله حجازی گفت:فیلم من نه تنها خسته‌کننده نبود بلکه مورد توجه بینندگان هم قرار گرفت. از نقد فنی و دقیق استقبال می‌کنم .

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، نشست خبری فیلم سینمایی «اتاق تاریک» با حضور کارگردان و عوامل فیلم در پردیس سینمایی ملت در ساعات پایانی 18 بهمن با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد.

حجازی در این نشست با تاکید بر این مهم که فیلم پایان بندی مناسبی دارد و اصطلاحاً پایان باز ندارد در مورد لحظات خنده دار این فیلم گفت: من این لحظات را در فیلم‌های قبلی ام هم داشتم. من اسمش را کمیک نمی‌گذارم بلکه لحظاتی آشنا هستند که بیننده با آن همذات‌پنداری می‌کند.

تجاوز در این فیلم در سطح باقی نمی ماند

وی به دیالوگ‌های که در فیلم استفاده شده است گفت: به خاطر ممیزی نمی‌توان یک سری مسائل را اساساً مطرح کرد و فیلمساز باید به یک زبانی برسد تا بتواند دغدغه خود را بیان کند. سعی کردم مسئله تجاوز در این فیلم در سطح نماند. کودک بازیگر ما از بین بیش از 200 بچه انتخاب شد. کار با بچه خیلی سخت است من سر کار با بچه سر و کله می‌زدم و وقتی هم به خانه می‌رفتم با بچه خودم سر و کله می‌زدم. برخی صحنه ها البته مثل سکانس حمام کلک است و بعدا روی آن صدا گذاری شد.

حجازی با انتقاد از برخی نظرات که درباه فیلمش منتشر شده است گفت: سابقاً برخی از دوستان به محتوی حمله می‌کردند اما اخیرا پیشرفت کرده و حالا به تکنیک حمله می کنند. فیلم من نه تنها خسته کننده نبود بلکه مورد توجه بینندگان هم قرار گرفت.مشکل بعضی مجموعه ها این است که با مردم فاصله دارند و فکر می‌کنند اینگونه فیلم نمی‌تواند با مردم ارتباط بر قرار کنند در حالی که من واکنش های مردم را می‌بینم که این سینمایی را دوست دارند.

حجازی با اشاره به یادداشت منتشر شده در برخی از رسانه‌ها و استفاده از الفاظ رکیک در آن به عنوان نقد فیلمش به شدت از نشر و بازنشر چنین نقدهایی انتقاد کرد. اظهارات حجازی مورد انتقاد برخی از خبرنگاران رسانه‌های اصولگرا قرار گرفت.

حجازی در ادامه افزود: من با بسیاری از رسانه‌های اصولگرا مصاحبه کرده و از نقدهای آنها استفاده کرده‌ام. من از نقدی که فنی و دقیق باشد استقبال می‌کنم.

فیلمبرداری در خدمت محتوا

پیمان شادمانفر فیلمبردار فیلم در پاسخ به پرسشی در خصوص تفاوت نوع فیلمبرداری اتاق تاریک با مغزهای کوچک زنگ زده گفت: در آن فیلم با هومن تصمیم گرفتیم تصویر برداری بیشتر شبیه مستند باشد اما در اتاق تاریک تاکید روح‌الله بر ثابت بودن هرچه بیشتر دوربین بود و فیلمبرداری کاملا در خدمت محتوای فیلم بود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)