جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان فراخوان داد

0
(0)


به گزارش ایسنا، گرچه جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به انگیزه روز جهانی کودک و عموما در بازه زمانی مهر و آبان برگزار می‌شد، این دوره از جشنواره به دلیل شرایط خاص کرونایی، اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرده است که فراخوان بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان در قالب دوازده بخش؛ مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه خیمه‌شب بازی، نقالی- پرده‌خوانی، تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان (تا ۱۸ سال)، تئاتر فراگیر (همراه افراد با نیازهای ویژه)، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه‌نویسی، پژوهش، آثار میهمان و کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می‌شود.
متقاضیان می‌توانند از تاریخ ۳۰ مهر ماه با مراجعه به بخش ویژه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان روی  سایت «ایران تئاتر» نسبت به ثبت تقاضا و بارگذاری یا ارسال مدارک لازم اقدام کنند. 
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، اسفند ماه ۱۴۰۰ به دبیری امیر مشهدی عباس در شهر همدان برگزار می‌شود.

از دیگر تغییرات این دوره از جشنواره اضافه شدن بخش مسابقه خیمه شب بازی و نقالی و پرده خوانی با اجرای کودکان است که گفته شده با هدف ترویج فرهنگ نمایشی خودمان در این دوره از جشنواره تعریف شده است.
فراخوان جشنواره به پیوست خبر است.

https://cdn.isna.ir/d/2021/09/28/0/62043149.pdf

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)