تکواندوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند

0
(0)

تکواندوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند

پنجمین دوره تورنمنت بین‌المللی ترکیه؛

تکواندوکاران نوجوان کشورمان حریفان خود را شناختند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رقابت‌های تیم‌های ملی تکواندو نوجوانان دختر و پسر کشورمان که با تصمیم کادرفنی و برای حضوری قدرتمند در مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی نوجوانان جهان 2018، در تورنمنت بین‌المللی ترکیه (G1) شرکت کرده‌اند، از فردا آغاز می‌شود.

این رقابت‌ها از امروز آغاز و به مدت 4 روز و با حضور 2400 شرکت کننده در دو بخش کیوروگی و پومسه و در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان پیگیری می‌شود که از این تعداد 701 نفر (385 پسر – 316 دختر) در رده سنی نوجوانان بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

مبارزات نوجوانان پسر فردا (دوشنبه – 23 بهمن‌ماه) و طی یک روز برگزار می‌شود و پیکارهای گروه دختران نیز در5 وزن نخست فردا و در 5 وزن پایانی روز سه شنبه (24 بهمن ماه) پیگیری خواهد شد.

پس از وزن کشی، قرعه کشی این دوره از رقابت‌ها انجام و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

گروه پسران///

حسین لطفی هوگوپوش وزن 45- کیلوگرم در دور نخست به مصاف نماینده آذربایجان خواهد رفت. لطفی در صورت برتری با تکواندوکار کشور میزبان مبارزه می‌کند.

آرین آرش در وزن 48- کیلوگرم ابتدا باید تکواندوکار قزاقستان دارنده مدال برنز قهرمانی آسیا نونهالان 2015 را از پیش رو بردارد و در ادامه به مصاف نماینده ترکیه برود.

امیر ولی‌پور نماینده وزن 51- کیلوگرم در نخستین گام رو در روی نماینده ترکیه قرار می‌گیرد و پس از آن نیز دیگر نماینده میزبان را پیش رو دارد.

ابوالفضل حاتمیان در وزن 55- کیلوگرم ابتدا با هوگوپوش ترک مبارزه می کند و پس از آن نیز باید به مصاف برنده اوکراین و ترکیه برود. امیرسینا بختیاری دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در آن سوی جدول در گام نخست با هوگوپوش قزاق پیکار خواهد کرد و در ادامه باید تکواندوکار ترکیه را شکست دهد.

محمداحسان مهاجری هوگوپوش وزن 59- کیلوگرم در دور نخست تکواندوکار ترکیه را در پیش دارد و پس از آن با برنده دیدار قزاقستان و ترکیه مبارزه می کنند. حامد اصغری دیگر نماینده کشورمان در این وزن و آن سوی جدول ابتدا به مصاف هوگوپوش نماینده میزبان می رود و در صورت برتر باید با برنده ترکیه و آذربایجان مبارزه کند.

عرفان مرادی در وزن 63- کیلوگرم در اولین دیدار باید با برنده ترکیه و بلغارستان مبارزه کند. علیرضا یعقوب تبار در این وزن و در آن سوی جدول نیز در گام نخست باید به مصاف برنده پیکار قزاقستان و ترکیه مبارزه کند.

محمد مهدی عمادی تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم ابتدا رو در روی نماینده میزبان قرار می گیرد و پس از آن باید به مصاف نماینده قزاقستان برود. اشکان زحمتکشان دیگر نماینده این وزن در اولین مبارزه باید نماینده نروژ را شکست دهد و پس از آن به مصاف هوگوپوش ترکیه می رود.

امیرحسن بهرآبادی در وزن 73- کیلوگرم در نخستین گام باید با برنده ترکیه و بلژیک مبارزه کند.

محمدعلی خسروی هوگوپوش وزن 78- کیلوگرم کشورمان در اولین پیکار رو در روی تکواندوکار ترکیه قرار می گیرد. در آن سوی جدول محمد خانی ابتدا به مصاف نماینده میزبان می رود و پس از آن باید هوگوپوش یونان را شکست دهد.

نیما مهرعلی در وزن 78+ کیلوگرم ابتدا با نماینده میزبان مبارزه می کند و پس از آن باید برنده ترکیه و یونان را از پیش رو بردارد.

گروه دختران///

مریم حاج علیزاده هوگوپوش وزن 42- کیلوگرم در نخستین گام به مصاف تکواندوکار ترکیه می رود و در ادامه نیز باید با دیگر نماینده میزبان مبارزه کند. مبینا کلی‌وند دیگر نماینده کشورمان در این وزن و در آن سوی جدول رو در روی هوگوپوش ترکیه قرار می‌گیرد. مهلا مومن زاده در وزن 44- کیلوگرم در اولین پیکار باید با نماینده ترکیه مبارزه کند و پس از آن باید به مصاف برنده دیدار اتریش و ترکیه برود.

غزل سلطانی در وزن 46- کیلوگرم در نخستین دیدار با نماینده میزبان مبارزه خواهد کرد. زهرا علیزاده دیگر نماینده ایران در این وزن و در آن سوی جدول ابتدا باید با هوگوپوش میزبان دیدار کند.

مریم ملکوتی خواه هوگوپوش وزن 49- کیلوگرم کشورمان ابتدا رو در روی برنده دیدار تونس و ترکیه قرار می گیرد. نرگس میرنورالهی در وزن 52- کیلوگرم در نخستین گام با نماینده ترکیه مبارزه می کند و پس از آن به مصاف تکواندوکار تونسی خواهد رفت. فاطمه جعفری دیگر نماینده این وزن و در آن سوی جدول ابتدا رو در روی هوگوپوش میزبان قرار می‌گیرد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)