توصیه‌های بهداشتی یک مسئول به زائران اربعین

0
(0)



ایسنا/بوشهر رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: در مراسم اربعین و با توجه به حضور کثیر عاشقان امام حسین (ع) و طولانی بودن مسافت و گرمای هوا، احتمال انتقال بیماری‌های واگیر، خطر بروز مشکلات بهداشتی و درمانی برای برخی از زائرین عزیز وجود دارد.

حمید حبیبی‌نیا صبح روز شنبه ۱۹ شهریور اظهار کرد: اطلاع‌رسانی مناسب و همه‌جانبه به زائرین پیاده‌روی عظیم اربعین در خصوص نکات مهم بهداشتی و رعایت دستورالعمل‌های وزارتی ارسال شده در این خصوص جهت پیشگیری از ابتلای به بیماری‌های واگیر مانند کووید ۱۹، وبا، پیشگیری از گرمازدگی، پیشگیری از حیوان گزیدگی و… و همچنین رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط در سفر معنوی اربعین از اولویت‌های این مرکز است.

وی افزود: محتوای آموزشی (پوستر مجازی، کلیپ و…) در این خصوص از طریق فضای مجازی در اختیار موکب داران جهت انتقال مطالب به زائران و اطلاع‌رسانی گسترده مطالب بهداشتی از طریق فضای مجازی و حضوری با همکاری همه صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: به‌منظور ارزیابی آموزش‌های ارائه‌شده در این زمینه از طریق فضای مجازی لینک پرسشنامه در اختیار زائرین و موکب داران قرارگرفته و تقاضامندیم این عزیزان نسبت به تکمیل آن و ارسال به مرکز بهداشت شهرستان اقدام نمایند.

به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان بوشهر، حبیبی‌نیا عنوان کرد: جلسه آموزشی نکات مهم بهداشتی در پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی (ع) جهت موکب داران و مدیران کاروان‌های زیارتی با همکاری جمعیت هلال‌احمر شهرستان بوشهر در محل مرکز بهداشت برگزار شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)