تمجید ستاره والیبال جهان از آلکنو؛ مانند ولادیمیر دیگر نخواهد آمد!

0
(0)


ماکسیم میخائیلوف می گوید که مانند ولادیمیر آلکنو دیگر مربی در جهان والیبال نخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، ماکسیم میخائیلوف ستاره والیبال روسیه که موفق شد چهارمین دوره حضور خود را در المپیک ۲۰۲۰ تجربه کند در مصاحبه با بو اسپورت درباره ولادیمیر آلکنو مربی سابق تیم ملی والیبال ایران و زنیت کازان گفت: دیگر افرادی مانند آلکنو در دنیا نخواهند آمد. او یکی از بهترین مربیان جهان است چرا که آلکنو کارهای زیادی برای کازان و شخص من انجام داده است. 

او ادامه داد: خوشحالم که باشگاه زنیت کازان ولادیمیر آلکنو را به تالار مشاهیر باشگاه معرفی کرد و از این بابت از مدیر زنیت کازان تشکر می کنم.

قبل از شروع رقابت زنیت کازان مقابل لوکوموتیو در لیگ روسیه، باشگاه زنیت از آلکنو تقدیر می کند. ستاره روسی والیبال روسیه درباره مراسم تقدیر از آلکنو گفت: آلکنو در فضایی رسمی جایزه گرفت و ما با پیروزی در یک مسابقه مهم به ولادیمیر آلکنو تبریک گفتیم. در ست اول، لوکوموتیو بی نقص بازی کرد. این رقابت مانند بازی مقابل بهترین تیم دنیا بود. ما خوب بازی کردیم و لوکوموتیو تیم بزرگی است.

آلکنو در خصوص مراسم برگزار شده برای او گفت: من از مدیران باشگاه به خاطر اعتمادشان و فرصتی که به من و تیم دادند، تشکر می کنم. همچنین از هوادارانی که در تمام این سال ها همراه من بودند تشکر ویژه دارم .

تمجید ستاره والیبال جهان از آلکنو؛ مانند ولادیمیر دیگر نخواهد آمد!

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)