تمام هم و غم ما اجرای عدالت است

0
(0)
شکرالله بهرامی . رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: باید دستگاه قضایی را که ما به عنوان متولیان آن هستیم حفظ نمائیم و مردم به دستگاه قضایی نیاز دارند؛ تمام هم و غم ما اجرای عدل و عدالت است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و الملسمین بهرامی در نشست شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هجمه‌ها علیه دستگاه قضایی به دستور دشمنان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه امانتی که خداوند در دست انسان قرار داده به سایر مخلوقات هم واگذار شده است، اظهارکرد: انسان موجودی استثنایی است که قدرت تعقل دارد و خداوند 124 هزار چراغ، سر راه انسان قرار داد تا انسانها را هدایت کنند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به ناکامی هجمه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون و با اذعان به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران هم اکنون علیه دستگاه مقتدر قضایی اقدام به تبلیغات سوء می کنند، تصریح کرد: دشمنان ما حمله‌ها را شروع کرده اند و متوجه شده اند که قوه قضائیه را تضعیف کنند؛ بنابراین هجمه علیه دستگاه قضایی را در دستور کار خود قرار داده اند.

بهرامی خاطرنشان کرد: کسی که 8 سال سکان دولت در دستانش بوده الان علیه قوه قضائیه شایعه پراکنی می‌کند، آن هم علیه دادگاهی که ربطی به وی ندارد.

وی در پایان ورود مدعی‌العموم به حوزه حقوق عامه را همراه با احتیاط لازم شمرد و اضافه کرد: امانت جمهوری اسلامی ایران بر دوش ماست. دادستانها و دادگستری ها اخیراً وارد مبحث حقوق عامه شده اند باید روز به روز با احتیاط، تحمل و فکر بیشتر کار کنیم.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)