بدون حضور مردم نمی‌توان مسیر پیشرفت را پیمود/ فردا زمان تحویل خانه به زلزله‌زدگان را اعلام می‌کنم/ با انقلاب یک حکومت مردم سالار دست یافتیم

0
(0)

بدون حضور مردم نمی‌توان مسیر پیشرفت را پیمود/ فردا زمان تحویل خانه به زلزله‌زدگان را اعلام می‌کنم/ با انقلاب یک حکومت مردم سالار دست یافتیم

رییس جمهور در جمع مردم سیرجان مطرح کرد:

بدون حضور مردم نمی‌توان مسیر پیشرفت را پیمود/ فردا زمان تحویل خانه به زلزله‌زدگان را اعلام می‌کنم/ با انقلاب یک حکومت مردم سالار دست یافتیم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «حسن روحانی» رییس جمهوری در سفر خود به کرمان و با سخنرانی در حضور مردم کرمان، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: امنیت کشور را شما مردم در کنار نیروهای امنیتی به وجود آوردید. بدون حضور مردم نمی‌توانیم مسیر پیشرفت را بپیماییم. این مردم هستند که از میهن و کشور و انقلاب حفاظت می کنند و این مردم هستند که در کنار دولت، کشور را می سازند.

رییس جمهور ادامه داد: ما در این انقلاب به فرهنگ اسلامی و یک حکومت مردم سالار دست یافتیم. ما مردم ایران افتخار می کنیم که انقلابی را به ثمر رساندیم که هیچ قدرت خارجی پشت آن نبود و خود مردم با اتحاد و ایثار و فداکاری در برابر رژیم تا دندان مسلح ایستادند.

روحانی افزود: خوشحالم در جمع مردم وفادار شهر زیبای سیرجان هستم. امروز به کرمان و سیرجان آمده ام تا بیش از 10 هزار میلیارد طرح و پروژه را افتتاح کنم. ملت بزرگ ایران برای استقلال، حاکمیت ملی و استقامت در برابر دشمنانش از هر روز دیگر آماده تر است. هر وقت برای کشور مشکلی به وجود آمده مردم به صحنه آمده و مشکلات را رفع کردند.

رییس جمهور بیان کرد: آمریکایی ها حتی دارو را تحریم کردند اکنون ادعای دلسوزی برای مردم ایران دارند.

او تاکید کرد: از آغاز دولت یازدهم تا امروز در استان کرمان 55 هزار هکتار زمین کشاورزی تحت سامانه نوین آبیاری قرار گرفته است.باید سامانه نوین آبیاری را در این استان توسعه دهیم، باید با متد جدید زمین ها را آبیاری کنیم. به مردم کرمان قول می دهم که برای سال آینده 28 هزار هکتار زمین تحت آبیاری جدید قرار خواهد گرفت.

او افزود: طراحی انتقال آب از به کرمان انجام شده، بخشی از طرح اجرا هم شده البته مشکلاتی وجود دارد اما تلاش مان این است که در این دولت هم راه آهن و هم آب به این منطقه برسد.

رییس جمهور در ادامه بیان طرح ها در استان کرمان گفت: طرح مهم دیگر برای سیرجان، کرمان و استان های دیگر مسأله انتقال آب از دریای عمان به این منطقه است و این کار طراحی شده و توسط بخش خصوصی و دولتی سرمایه گذاری شده است.

رییس جمهور اظهار کرد: اولین طرح راه آهن سیرجان است و این طرح مشارکت بخش خصوصی و دولتی است و امروز کلنگ این طرح در سیرجان زده خواهد شد. در سیرجان دو طرح مهم داریم که این دو طرح مهم باید در سال های پیش رو اجرا شود که اهمیت دارد.

رییس جمهور تاکید کرد: موضوعی که از امروز اجرا خواهیم کرد بودجه ای است که در سراسر کشور و از جمله کرمان به کار خواهیم گرفت. همه ما با اتحاد و وحدت به سمت ایران سرفراز و کرمان سربلند پیش خواهیم رفت و دولت به عنوان خادم مردم برای اجرای طرح های مختلف و پیشرفت خواهد بود.

رییس جمهور در پایان گفت: فردا به مردم زلزله زده می گویم که خانه ساخته شده شان را چه زمانی تحویل می گیرند.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)