تصویربردار"کامیون": جمهوری اسلامی ایران همیشه حریم امنی برای کردها بوده است

0
(0)

تصویربردار"کامیون": جمهوری اسلامی ایران همیشه حریم امنی برای کردها بوده است

مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «کامیون» گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه حریم امنی برای کردها بوده است.

کامیون

تورج اصلانی مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «کامیون» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، درباره قاب‌های بسته شده در این فیلم سینمایی، گفت: برای من قاب‌هایی که در فیلم به نمایش در می‌آید اهمیت بسیاری دارد. از طرف دیگر چون من گرافیست بودم و بعد وارد عرصه فیلمبرداری شدم، بستن قاب‌های زیبا برایم اهمیت بیشتری دارد. اما قاب‌هایی که برای فیلم سینمایی کامیون بستم برایم تفاوت بیشتری داشت؛ چرا که کردستان زادگاه من است و با توجه به مناظر بسیار زیبایی که دارد، به طبع قاب‌های زیباتری می‌توان بست.

وی ادامه داد: آشنا بودن من با محیط، فضا و منظر‌ههای کردستان باعث شد، در قاب تصویر اتفاقات بسیار خوبی رقم بخورد. مدتی قبل از شروع مراحل تولید فیلم «کامیون»، من فیلمنامه را مطالعه و خوشبختانه ارتباط خوبی با داستان آن برقرار کردم. آنقدر موضوع فیلم برایم ملموس و نزدیک بود که به خوبی آن را درک کردم. ابتدای این فیلم بخش‌هایی از جنگ با داعش را می‌بینیم که مردم کشور ما با توجه به اینکه سال‌ها جنگ را تجربه‌ کرده‌اند، به خوبی آن را درک می‌کنند.

فیلمبرداری فیلم سینمایی«کامیون» اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های فیلم«کامیون» ساخت مستندگونه آن بود؛ من هم به عنوان فیلمبردار این فیلم سعی کردم به این رئالیزم وفادار باشم. قصه فیلم «کامیون»، من را به یاد روزهای جنگ تحمیلی می‌اندازد که کرد‌های منطقه حلبچه به سمت کردستان ایران می‌آمدند و مردم ایران چقدر خوب و به گرمی از آنها استقبال می‌کردند. جمهوری اسلامی ایران همیشه حریم امنی برای کردها بوده است.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)