تشکیل قرارگاه شهید امانی در گلستان/ مردم حق دارند بدانند در استان چه می گذرد

0
(0)



علی محمد زنگانه امروز در جمع مدیران استان گلستان با اشاره به اجرای طرح اصلاح نظام‌پرداخت یارانه ها در استان و انتقال یارانه ها به سمت مردم، اظهار کرد: امروز مردم باید به معنای واقعی کلمه احساس کنند که این طرح برای کمک به مردم و معیشت آنها در دراز مدت اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که در نگاه برخی از کارشناسان به عنوان ضعف مطرح شده است کم بودن زمان اطلاع رسانی قبل از اجرای طرح است، افزود: طبق جلسات مفصل کارشناسی برآوردها بر این شد که اطلاع رسانی زودهنگام امکان دارد زمینه احتکار و سواستفاده برخی سودجویان رو فراهم آورد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه اما پس از ش که فرآیند اجرای طرح باید حوزه اطلاع رسانی را جدی دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: به همین منظور قرارگاه شهید امانی با هدف اقدامات منسجم رسانه ای و محتوایی در حوزه اطلاع رسانی را راه اندازی کرده ایم. 

زنگانه بر ضرورت همکاری رسانه‌ها، نهادها و ادارات با این قرارگاه که به صورت مردمی تاکید کرد و گفت: مردم حق دارند بدانند که در استان‌ چه می گذرد و اجرای این طرح چگونه و با چه پیامدهایی است؟

وی با اشاره به اینکه تعریف جامع و دقیقی از اجرای طرح باید به مردم برسد، اضافه کرد: همه مدیران خودشان باید سفیران اطلاع رسانی و روشنگری این طرح بزرگ باشند که تکلیف مجلس و برنامه توسعه بر دولت بوده است. 

انتهای پیام 



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)