تساوی ذوب‌آهن و آیزاول در نیمه نخست

0
(0)
مهدی رجب زاده

نیمه نخست دیدار ذوب‌آهن و آیزاول هندوستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و آیزاول هندوستان از ساعت ۱۵ در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد. نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل‌های این دیدار را مهدی رجب‌زاده در دقیقه دو از روی نقطه پنالتی برای ذوب‌آهن و لونسکیو در دقیقه ۲۱ برای آیزاول به ثمر رساندند.

برنده این دیدار در گروه B لیگ قهرمانان آسیا قرار می‌گیرد. تیم‌های دیگر حاضر در این گروه، الدحیل قطر، الوحده امارات و لوکوموتیو ازبکستان هستند.

دقیقه ۲: در همان ابتدای دیدار، مرتضی تبریزی با حرکتی در محوطه جریمه توسط مدافع تیم هندی سرنگون شد تا داور بازی یک ضربه پنالتی برای شاگردان قلعه‌نویی اعلام کند. این ضربه پنالتی توسط مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن به وسط دروازه زده شد تا گل نخست ذوب‌آهن خیلی زود به ثمر برساند.

دقیقه ۲۱: در این دقیقه بازیکنان تیم هندی برای نخستین بار به سمت دروازه ذوب‌آهن حمله کردند. آن‌ها ارسالی از جناح راست به داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن انجام دادند که با تعلل و اشتباه مدافع ذوب‌آهن، آندری لونسکیو مهاجم رومانیایی آیزاول از آن استفاده کرد و توانست گل تساوی را برای تیم هندی به ثمر برساند.

دقیقه ۲۷: مهدی ستاری از جناح راست ارسال خوب و بلندی را به داخل محوط جریمه آیزاول هندوستان ارسال کرد اما میلاد فخرالدینی در حالی که می‌توانست به راحتی دروازه خالی تیم هندی را باز کند با ضربه سری بی دقت توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۳۰: بازیکنان ذوب‌آهن حمله پرتعدادی را به سمت دروزاه تیم هندی داشتند و توپ را به محمدرضا حسینی در گوشه محوطه جریمه رساندند. او هم پاس رو به بیرونی را برای رجب‌زاده ارسال کرد اما کاپیتان ذوب‌آهن با ضربه‌ای بی دقت توپ را به بالای دروازه آیزاول فرستاد.

دقیقه ۳۴: در میان غفلت مدافعان ذوب‌آهن، بازیکنان آیزاول توسط لالتاتانگا از جناح چپ به داخل محوطه جریمه ذوب‌آهن نفوذ کردند. این بازیکن هم ضربه‌ کم جانی را راهی دروازه رشید مظاهری کرد اما مدافعان ذوب‌آهن ریسک نکردند و توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۴۲: محمدرضا حسینی از جناح چپ ارسال دقیقی را روی دروازه آیزاول ارسال کرد اما مرتضی تبریزی در شرایطی که در موقعیت آفساید قرار داشت نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند.

ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، واسلی گئورک، محمد ستاری، حمید بوحمدان، میلاد فخرالدینی، مهدی رجب‌زاده، محمدرضا حسینی، مرتضی حسینی و استنلی کی‌روش.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)