تراکتورسازی ایران-الاهلی عربستان؛ استارت پرشورهای سرخ در عمان

0
(0)

تراکتورسازی ایران-الاهلی عربستان؛ استارت پرشورهای سرخ در عمان

هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا

تراکتورسازی ایران-الاهلی عربستان؛ استارت پرشورهای سرخ در عمان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید از فردا آغاز می شود و نمایندگان کشورمان در گروه های مختلف به مصاف رقبای خود می روند تا بتوانند به نتایج موردنظر دست پیدا کنند.

تیم تراکتورسازی که در گروه یک این مسابقات با تیم های الاهلی عربستان، الجزیره امارات و الغرافه قطر همگروه است در نخستین مصاف خود روز دوشنبه 23 بهمن ماه از ساعت 19 در ورزشگاه السیب کشور عمان میزبان الاهلی عربستان خواهد بود.

تراکتور درحالی باید به مصاف حریف عربستانی خود برود که در لیگ هفدهم باشگاه های ایران دوران خوبی را سپری نکرد و با حکم فیفا از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد. مسئولان باشگاه تبریزی در نهایت برای دادن شوک به تیم خود هدایت قرمزپوشان را به ارطغرل سائلام ترکیه ای سپردند تا جانشین یحیی گل محمدی شود.

تیم تراکتورسازی که در جدول رده بندی لیگ ایران در جایگاه دهم قرار دارد، در حالی میزبان نماینده فوتبال عربستان است که الاهلی در رقابت های سال 2012نایب قهرمان آسیا شد و سال گذشته به یک چهارم نهایی این مسابقات صعود کرد. در دیگر دیدار این گروه الجزیره امارات از ساعت 19 به مصاف الغرافه قطرخواهد رفت.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)