تذکر نماینده تهران به وزیر کشور برای نظارت بر تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی

0
(0)

تذکر نماینده تهران به وزیر کشور برای نظارت بر تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفیخبرگزاری فارس: تذکر نماینده تهران به وزیر کشور برای نظارت بر تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی

نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار نظارت سازمان تاکسیرانی بر جابجایی مسافر توسط تاکسی‌ها در روزهای بارانی و برفی و برخورد قاطع با متخلفان شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (10 بهمن 96) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است:

جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت به وزیر بهداشت در مورد عدم استفاده اورژانس از امکانات موجود برای کمک به مردمی که در جاده‌ها گرفتار برف شده بودند تذکر داد.

مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان و 11 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس جمهور عنوان کردند که علت عدم توجه به وضعیت رودخانه کارون و تخلیه پساب‌ها و فاضلاب‌ها در آن چیست.

محمد حسین فرهنگی، نادر قاضی‌پور، اکبر رنجبرزاده و حسین‌علی حاجی‌دلیگانی نمایندگان تبریز، ارومیه، اسدآباد و شاهین‌شهر به رئیس جمهور و وزرای راه و کشور ضرورت بررسی اقدامات دستگاه‌های مسئول و کوتاهی‌های راهداری، شهرداری و فرمانداری تهران در مدیریت راه‌های وصولی به تهران در روزهای 7 ، 8 و 9 بهمن‌ماه که باعث آسیب‌های زیادی به مردم در مسیرهای مذکور شده را متذکر شدند.

محمود صادقی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد که چرا در شرایط بد آب و هوایی و اختلال در سیستم هواپیمایی کشور به جای تلاش برای کاهش مشکلات مردم، امکانات هواپیمایی را چند دلال چارتر کننده در اختیار گرفته‌اند و قیمت بلیت‌ها را چند برابر گران کرده‌اند.

علی‌محمد مرادی نماینده مردم قروه در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کرد که چرا وزارت امور خارجه نسبت به جنایات ترکیه در حمله کشور و مردم سوریه سکوت کرده است.

حسین علی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که یک از کار افتاده چگونه می‌تواند با حقوق ماهی 200 هزار تومان زندگی کند.

محمد قسیم عثمانی نماینده مردم بوکان به وزیر امور خارجه لزوم استفاده از ابزارهای سیاسی و دیپلماتیک در دفاع از مردم کرد در سوریه و همچنین لزوم پاسخ به اظهارات نادرست سفیر ترکیه در ایران را متذکر شد.

محمد جواد فتحی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور بر نظارت سازمان تاکسیرانی در حمل و نقل مسافران توسط تاکسی‌ها در روزهای برفی و بارانی و ضرورت برخورد قاطع و قانونی با متخلفین تأکید کرد و به وزیر دادگستری ضرورت برخورد سازمان تعزیرات حکومتی با مسببین و متخلفینی که موجب افزایش قیمت بلیت‌های هواپیما در مسیرهای داخلی شده‌اند را متذکر شد.

هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که خداراشکر مدیریت بحران را فهمیدیم، شما مدیریت را هم بحران‌زده کردید.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)