تدوین نقشه راه برای ورود به بانکداری دیجیتال

0
(0)

تدوین نقشه راه برای ورود به بانکداری دیجیتالخبرگزاری فارس: تدوین نقشه راه برای ورود به بانکداری دیجیتال

مدیرعامل بانک ملت گفت: نقشه راه بانکداری دیجیتال در دست طراحی است و پس از طراحی آن، وارد اجرای آن می‌شویم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز در مراسمی از محصولات جدید بانک ملت در حوزه بانکداری الکترونیک رونمایی شد.

در این مراسم که محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت برگزار شد، محصولات همراه پلاس ملت، سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار، صراف الکترونیک و سامانه مدیریت صندوق‌های قرض‌الحسنه محلی معرفی شد.

مهمترین ویژگی‌ همراه پلاس ملت امکان ارائه خدمات بانکی به دارندگان کارت‌های بانکی عضو شتاب به وسیله نرم‌افزار همراه بانک و کیف پول الکترونیکی است.

همچنین صراف الکترونیک، قابلیت ارائه خدمات ارزی به گردشگران و مسافران خارجی را دارد و در قالب دستگاه خودپرداز، خدمات ارزی از قبیل تبدیل اسکناس ارز به کارت بانکی و شارژ کارت معادل ارزش ریالی ارز با استعلام نرخ لحظه‌ای است.

به گزارش فارس، محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این مراسم گفت: نقشه راه بانکداری دیجیتال در دست طراحی است و پس از طراحی آن، وارد اجرای آن می‌شویم.

وی بانکداری دیجیتال را یک گام بالاتر از بانکداری الکترونیک توصیف کرد و افزود: نظام بانکی در دنیا به سمت بانکداری دیجیتال در حرکت است و بانک‌های ایرانی نیز برای جا نماندن از تحولات جهانی ناگزیر به ورود به این عرصه هستند.

بیگدلی تصریح کرد: با توسعه بانکداری نوین و دیجیتال، شاهد کاهش شعب بانکی خواهیم بود و مشتریان می‌توانند با صرفه جویی در وقت و هزینه‌های خود، امور و خدمات بانکی را دریافت کنند.

وی با اشاره به محصولات رونمایی شده در این مراسم، گفت: همه این محصولات در داخل کشور و توسط متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است.

انتهای پیام/م

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)