تحقق بیش از ۱۰۳ درصدی اشتغال در صمت گلستان

0
(0)



درویش علی حسن زاده در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه استان گلستان با اشاره به اینکه نگاه به بخش صنعت هنوز آنگونه که باید جدی و توسعه ای نیست، اظهار کرد: با وجود این صنعتگران گلستانی در سالهای گذشته در عرصه های مختلف به خوبی درخشیده و در دولت جدید نیز قطعا شاهددتداوم و رونق آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان متعهد به ایجاد ۱۰ هزار و ۱۰۰ شغل از مجموع۳۰ هزار شغل پیش بینی شده برای کل استان بود، افزود: در پایان سال ۱۴۰۰ اداره کل صمت موفق به ثبت ۱۰ هزار و ۴۵۷ شغل در بخش های زیرمجموعه خود شد.

سرپرست سازمان صمت استان گلستان، خاطرنشان کرد: بر این اساس بخش صنعت، معدن و تجارت استان موفق به تحقق ۱۰۳.۵ درصدی اشتغال پیش بینی شده در سامانه رصد طی سال ۱۴۰۰ گردیده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه بر اساس هدف پیش بینی شده، طی سال گذشته سهم بخش صنعت، معدن و تجارت از کل اشتغال پیش بینی شده استان ۳۳.۶۷ درصد بود، ادامه داد: در نهایت ۳۴.۸۶ درصد از اشتغال ایجاد شده در استان توسط این بخش محقق شده است .

وی تاکید کرد: امیدواریم در سالی که به تدبیر مقام معظم رهبری، سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین مزین شده، با تلاش و همتی مضاعف و حرکت به سمت تحقق شعار سال، گام بلندی برای رفع معضل بیکاری در استان برداریم .

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)