بهره‌مندی بیماران اعصاب و روان از درآمد موقوفه بنکدار اصفهانی

0
(0)

بهره‌مندی بیماران اعصاب و روان از درآمد موقوفه بنکدار اصفهانیخبرگزاری فارس: بهره‌مندی بیماران اعصاب و روان از درآمد موقوفه بنکدار اصفهانی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران گفت: وقف تنها مصداق احسان به والدین است چرا که تاریخ انقضا نداشته و همواره جاری و در حال خدمتگزاری بی‌منت به مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام مرتضی صادقی در آیین رونمایی از تجهیزات جدید اهدایی موقوفه مرحوم حسن بنکدار اصفهانی به بیمارستان روانپزشکی رازی گفت: موقوفه مرحوم حسن بنکدار اصفهانی در سال 1333 وقف و ثبت شده است.

وی افزود: یکی از نیاتی که این مرحوم برای وقف املاک خود داشته استفاده از درآمد موقوفاتش برای بیماران روانی بوده است.

رئیس اداره اوقاف شمال شرق تهران تصریح کرد: با جمع‌آوری اجاراتی که این موقوفه داشته است اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران توانسته مبلغ 350 میلیون تومان برای تجهیز و تکمیل برخی اقلام بیمارستان رازی اختصاص دهد ضمن اینکه تلاش داریم با حکم الهی وقف در جهت تأمین نیازهای درمانی کشور بهره بیشتری ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در این چند سال اخیر استقبال خوبی از وقف‌های جدید صورت گرفته است به طوری که اخیراً 84 باب مغازه در برج دماوند در تهرانپارس وقف شده است.

حجت‌الاسلام صادقی خاطرنشان کرد: اعتماد مردم نسبت به سال‌های گذشته به سازمان اوقاف و امور خیریه بیشتر شده است.

وی گفت: وقف تنها مصداق احسان به والدین است چرا که تاریخ انقضا نداشته و همواره جاری است ضمن اینکه وقف در حال خدمتگزاری بی‌منت به مردم است.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)