بهاره افشاری: همه فیلمها باید از طرح بلیت شناور بهره ببرند  

0
(0)


به گزارش ایسنا، سومین اکران مردمی فیلم سینمایی «روز ششم» شامگاه جمعه ۱۰ تیر در پردیس سینمایی ایرانمال برگزار شد.

بهاره افشاری بازیگر فیلم «روز ششم» گفت: همه ما باید امروز تلاش کنیم تا در این شرایط بد اقتصادی حال هم را بهتر کنیم و من به عنوان بازیگر وظیفه خودم می‌دانم در فیلمهای بازی کنم که حال تماشاگرانش بعد از دیدنش بهتر شده باشد و احساس نکنید که وقت و هزینه خود را هدر داده اید و «روز ششم» برای من چنین فیلمی است.  
مهران احمدی بازیگر فیلم نیز با اشاره به همکاری و دوستی خود با حجت قاسم زاده ادامه داد: قاسم زاده ادبیات خودش را دارد و یک سینماگر مولف است و طرفدار سینما شریف و درجه یک است و قطعا بعد از تماشای فیلم “روز ششم” شما هم همین احساس را خواهید کرد.

روزبه حضاری بازیگر سینما و تلویزیون هم که به عنوان مهمان ویژه حضور داشت گفت :خوشحالم که امروز در خدمت دوستان فیلم «روز ششم» هستم و من خیلی خوش شانس بودم که در این مسیر در سر راه حجت قاسم زاده قرار گرفتم و من همواره از ایشان اموخته‌ام.

نیلوفر کوخانی، بهرام ابراهیمی،مهدی حسینی نیا  بازیگران فیلم نیز با تشکر از حضور تماشاگران برای تماشای فیلم «روز ششم» از تجربیات خود در همکاری با حجت قاسم زاده سخن گفتند.

حجت قاسم زاده (کارگردان فیلم) نیز با تشکر از حضور تماشاگران از اظهار لطف عوامل و بازیگران سپاسگزاری کرد.

علی زادمهر منتقد سینما و مجری برنامه نیز با تشکر از حضورمخاطبان و حاضران در سالن  به نمایندگی از سازندگان فیلم از تماشاگران خواست با توجه به اینکه این فیلم تبلیغات تلویزیونی ندارد اگر فیلم را دوست داشتند، دیگران را به تماشای این فیلم تشویق کنند.

فیلم سینمایی «روز ششم» به کارگردانی حجت قاسم زاده اصل و با نقش افرینی مصطفی زمانی ،مهران احمدی ،امیر جعفری،بهاره افشاری، بهرام ابراهیمی جمشید هاشم پور،مهدی حسینی نیا،افشین هاشمی ، هم اکنون در حال اکران است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)