بشنوید| مشخصات یاران واقعی امام زمان(ع) از بیان آیت‌الله ضیاء‌آبادی

0
(0)

به گزارش ایسنا، آیت الله سید محمد ضیابادی – از اساتید اخلاق – با اشاره به روایتی از ویژگی های یاران واقعی امام زمان (عج) گفت: چند سال پیش در کتابی بسیار قدیمی خواندم که نزدیک به 200 سال پیش. مردم خوب نجف با هم بودند و از خود می پرسیدند چرا امام زمان (عج) ظهور نمی کند؟ ما که انسان های صالح و در نجف هستیم، مگر 313 سال نمی خواهند، ما که هم اندازه هستیم. سپس این افراد توافق کردند که از بین خود یک نفر را انتخاب کنند که بهترین فرد باشد تا امام زمان (عج) را در مسجد سهله بجویند تا بفهمند قضیه این ارتداد چیست.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: این افراد به دو دسته تقسیم شدند و باز به همین ترتیب دوباره دو دسته شدند تا اینکه به آخرین نفری که زاهدترین بود رسیدند.

آیت الله ضیاء آبادی تصریح کرد: فرد مورد نظر انتخاب شد و به مسجد سهله رفت و پس از سه روز نزد دوستانش بازگشت. از او پرسیدند چه شد؟ آیا از غیبت مطلع شدید؟ وقتی از نجف خارج شدم و به سمت سهل جامعه حرکت کردم، ناگهان شهری را دیدم که در ذهنم ظاهر شد که بسیار تعجب آور بود.

وی افزود: آن مرد برای دوستانش توضیح داد که وارد این شهر شده ام و وقتی پرسیدم این شهر کجاست، گفتند شهر امام زمان (عج) است، خیلی خوشحال شدم و گفتم باید به این شهر مراجعه کنم. ظهور کردند.» سپس آدرس منزلی را که امام زمان (عج) در آن بود، پیدا کردم، رفتم و به آقا گفتم فلانی به ملاقات شما آمده است.

این استاد اخلاق گفت: در همان زمان از امام جوابی رسید که به فلانی بگو خسته شدی برو پیش فلانی، بزرگی آنجاست که دخترش با تو ازدواج می کند و فردا پیش ما بیا

آیت الله ضیاء آبادی تاکید کرد: شخصی به آدرس مراجعه می کند و می بیند که بزرگی در آنجا زندگی می کند و دخترش با او ازدواج کرده است، برای آن دو نفر نیز اتاقی آماده کردند و وقتی آن فرد وارد اتاق شد بلافاصله در اتاق را می کوبند. در و امام زمان فرمودند . ع.ج) آمد و می گویند ظاهر شدم بیا می خواهیم برخیزیم و تو را به جایی بفرستیم.

گفت: آن مرد جواب داد، به امام بگو امشب صبر کن، فردا می آیم، دوباره از طرف امام آمدند و گفتند که امام فرمودند فوراً بیایید، اما آقا دوباره پاسخ داد که به امام بگویید حداقل صبر کنید. من بعد از تکرار همان حرف می آیم بالاخره مرد جواب داد به امام بگو من نمی آیم. تا این را گفت، دید شهر و حجله و عروسی نیست، اما در بیابان های نجف است.

این استاد اخلاق در پایان گفت: آنجا بود که آن مرد متوجه شد که از امام زمان(عج) نیست و از روی شهوت از امام خود دور شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)