برگزیدگان جشنواره مشارکت ملی گردشگری معرفی می‌شوند

0
(0)

برگزیدگان جشنواره مشارکت ملی گردشگری معرفی می‌شوندخبرگزاری فارس: برگزیدگان جشنواره مشارکت ملی گردشگری معرفی می‌شوند

در مراسم اختتامیه جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان‌نوازی در محل سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نفرات برتر این رویداد معرفی می‌شوند.

به‌گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، چهارمین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری به‌منظور افزایش آگاهی بیشتر جامعه از اهمیت و ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی صنعت گردشگری و نیز افزایش مشارکت و همکاری مردمی در خلق ایده‌ها و تفکرات نوین، توسط معاونت گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد. این جشنواره با رویکرد میهمان‌نوازی و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ویژگی‌های فرهنگی ایران اسلامی در ایجاد ارتباطات اجتماعی و پاسداری از ارزش‌های اجتماعی، با همکاری سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی و فعالان مردمی در حوزه گردشگری برگزار شده است.

حوزه‌های پذیرش آثار شامل «عکس در دو بخش آماتور و حرفه‌ای»، «سفرنامه‌نویسی»، «ایده» و «فیلم» است و به نفرات برتر هر یک از موضوعات مذکور هدایای ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره مشارکت ملی گردشگری، روز سه‌شنبه 17 بهمن، از ساعت 13 تا 16 در محل آمفی‌تئاتر سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)