برگزاری دومین همایش ملی «ریحانهالنبی» با محوریت «نهج البلاغه»

0
(0)

برگزاری دومین همایش ملی «ریحانهالنبی» با محوریت «نهج البلاغه»

دومین همایش ملی «ریحانهالنبی» با محوریت نهج‌البلاغه در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

همایش ملی نهج البلاغه

«مهدی امیدبخش» معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام این خبر گفت: امسال همایش ملی «ریحانهالنبی» برای دومین سال پیاپی در حال برگزاری است که یکی از برنامه‌های اصلی این همایش، برگزاری «همایش ملی نهج‌البلاغه در آراء و اندیشه‌های اسلام‌شناسان» است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس درباره زمان برگزاری اختتامیه این همایش یادآور شد: اختتامیه این همایش 16 اسفندماه سال جاری به میزبانی شهرستان مهر در استان فارس برگزار خواهد شد.

امیدبخش درباره محورهای همایش گفت: «جایگاه علوم انسانی در نهج‌البلاغه، وحدت اسلامی در نهج‌البلاغه، مردم‌سالاری دینی در نهج‌البلاغه، جامعیت و جهانی بودن قرآن کریم از منظر نهج‌البلاغه، اقتصاد مقاومتی در نهج‌البلاغه، آموزه‌ها و سیره علوی معیار زندگی اسلامی در نهج‌البلاغه، اخلاق اجتماعی در نهج‌البلاغه و کرامات انسان و حرمت آن در نهج‌البلاغه» از جمله محورهای این همایش به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان تا 25 بهمن‌ماه فرصت دارند از طریق ثبت‌نام در سایت www.farhang.gov.ir نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

انتهای پیام/*

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)