برگزاری جشنواره ملی«مشکات»در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآن/ احتمال ادغام جشنواره آیات و مشکات

0
(0)

برگزاری جشنواره ملی«مشکات»در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآن/ احتمال ادغام جشنواره آیات و مشکاتخبرگزاری فارس: برگزاری جشنواره ملی«مشکات»در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآن/ احتمال ادغام جشنواره آیات و مشکات

مدیر کل روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه، از برگزاری جشنواره ملی مشکات در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآن طی سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسین سلیمانی گفت: یکی از اقدامات مهمی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه انجام شد، رصدی بود که در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآنی داشت.
وی افزود: بر اساس این رصد متوجه شدند که در حوزه تولیدات قرآنی جشنواره چشمگیر کشوری وجود ندارد.
مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، خاطر نشان کرد: سال گذشته از طرف استان کرمانشاه پیشنهاد برگزاری جشنواره قرآنی داده شد که به این منظور جلساتی برگزار شد.
سلیمانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد در سال 97 جشنواره ملی مشکات را در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآن برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: این جشنواره در حوزه تولیدات رسانه‌ای قرآنی اعم از فیلم، مستند، موشن گرافی و … است و همچنین شناسایی افرادی که در این راستا فعالیت می‌کنند.
این مسئول اذعان داشت: این جشنواره مشابهتی با جشنواره ملی آیات دارد و برای اینکه موازی کاری صورت نگیرد در حال حاضر با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی هستیم که در صورت امکان به صورت مشترک برگزار شود و در این خصوص یک همگرایی در کشور بوجود آید.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)