برنامه جذب 20 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در سواحل مکران

0
(0)



به گزارش ایسنا، علی اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص برنامه های این سازمان برای توسعه سواحل مکران و حذف کشتی های غرق شده گفت: در توسعه بنادر مکران و سایر بنادر کوچک و بزرگ کارهای ارزنده ای انجام شده است. بنادر و بخش خصوصی تاکنون 11 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است. باعث شد امسال این رقم به رقم قابل توجهی برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی اظهار کرد: هدف ما این است که امسال مبلغ 20 هزار میلیارد تومان با بخش خصوصی امضا شود. در زمینه سرمایه گذاری خارجی اقدامات خوبی انجام شده است که امیدواریم به زودی به ثمر بنشیند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص بار و طرح سازمان بنادر و دریانوردی برای صادرات محموله گفت: در حال مذاکره با طرف عراقی هستیم و امیدواریم موضوع توافقنامه تعیین مرز فعال شود. به زودی امکان پذیر است و می توانیم با طرف عراقی مذاکره کنیم.

صفایی تصریح کرد: همه اینها منوط به این است که وزارت امور خارجه کشورمان با مذاکراتی که انجام می دهد زمینه فعالیت های سیاسی و اقتصادی را فراهم کند تا کارهای فنی توسط سازمان بنادر و دریانوردی انجام شود.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)