بررسی ابعاد مختلف سرقت از صندوق امانات بانک ملی در کمیسیون امنیت ملی

0
(0)

به گزارش ایسنا، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با حضور نمایندگان حراست بانک ملی، فراجا، وزارت اطلاعات و وزارت کشور برای بررسی ابعاد مختلف سرقت از صندوق امانات بانک ملی تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این جلسه نماینده بانک ملی توضیحاتی درباره شرایط امنیتی بانک و نواقص آن ارائه کرد. نماینده فرماندهی انتظامی هم نحوه سرقت و سپس روند شناسایی عاملان سرقت در اسرع وقت را تشریح کرد. نماینده وزارت اطلاعات هم ابعاد امنیتی این موضوع و اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته را تبیین کرد. نماینده وزارت کشور هم گزارشی از دستورالعمل حفاظتی و ضرورت تقویت آن ارائه کرد.

عمویی گفت که بر اساس اطلاعات در جلسه ارائه شده، سیستم ایمنی بانک نواقصی داشته ولی نیروهای انتظامی و اطلاعاتی پس از اطلاع از سرقت در اسرع وقت موفق به شناسایی و رهگیری سارقان شده اند و عمده اموال مسروقه بازگردانده شده است و پس از طی مراحل قضایی، خسارت مالباختگان جبران می شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس هم در این جلسه با بررسی اطلاعات ارائه شده، بر ضرورت پیگیری پرونده تا استیفای حقوق مردم و همچنین تقویت شیوه نامه های امنیتی بانک ها تاکید کردند و از زحمات نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در شناسایی و دستگیری سریع متهمان تقدیر کردند.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)