برخورداری: اشتباه کردم و داوری هم تاثیرگذار بود

0
(0)


ملی‌پوش تکواندوی ایران گفت: با اشتباهات خودم و داوری نتیجه را به حریف کره‌ای واگذار کردم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، مهران برخورداری، عضو تیم ملی تکواندو درباره کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خدا را شاکرم که دست خالی از این مسابقات برنمی‌گردم ولی از صبح تلاش کردم و جنگیدم چون دوست داشتم مدالم طلا باشد. خودم را آماده قهرمانی کرده بودم ولی نشد آن نتیجه‌ای را که دلم می‌خواست، کسب کنم. امیدوارم در مسابقات پیش‌ رو جبران کنم.

او افزود: شرایط بازی و ورزش همین است. حریف کره‌ای را که به او باختم و فینال را از دست دادم اخیرا در مسابقات گرندپری شکست داده بودم.‌ این سومین بازی من با حریف کره‌ای بود و این بار او موفق شد برنده بازی باشد. البته قبل از مسابقات به‌خوبی او را آنالیز کرده بودم اما هم اشتباه خودم و هم داور بازی باعث شد فینال را از دست بدهم.

برخورداری در ادامه تاکید کرد: حدود ۱۰ روز دیگر مسابقات گرندپری را داریم که این رویداد ۶۰ امتیاز هم دارد و بسیار مهم است. امیدوارم بتوانم امتیازهای این مسابقات را کسب کنم.

ملی‌پوش تکواندو در پایان گفت: در این مسابقات داوری‌ها اصلا خوب نبود. داورهایی که دیدیم را خیلی نمی‌شناختیم و اکثرا قدیمی بودند. اکثر آنها به قوانین روز دنیا آشنا نبودند و خیلی جاها که باید امتیاز می‌دادند این کار را نمی‌کردند یا خیلی راحت امتیازها را پاک می‌کردند. در مجموع داوری‌ها همه ما را اذیت کرد.

رضایی: به بیشتر از برنز فکر می‌کردم

متین رضایی، دیگر عضو تیم ملی تکواندوی ایران، درباره کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی اظهار کرد: خوشبختانه پرونده این بازی‌ها برای من با کسب مدال برنز بسته شد؛ هر چند به بیشتر از آن فکر می‌کردم اما به هر حال این کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانستم کسب کنم.

تکواندوکار وزن ۶۸ کیلوگرم در ادامه گفت: خیلی آماده بودم ولی آسیب‌هایی که از قبل داشتم مانع از این شد که بتوانم طرح‌هایی را که برایش برنامه‌ریزی کرده بودم عملی کنم و نتوانستم صد درصد اجرایشان کنم.

او درباره اینکه در ثانیه‌های پایانی موفق شد مدال برنزش را قطعی کند، گفت: بله مسابقه همین است. ورزش جنگ ثانیه‌ها و صدم ثانیه‌هاست. همان طور که در ثانیه‌های طلایی مدال برنز خودم را قطعی کردم در نیمه نهایی هم در ثانیه‌های پایانی امتیاز دادم و از صعود به فینال باز ماندم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو ادامه داد: از سکو که پایین می‌آیی، دیگر همه چیز تمام شده است و باید خودت را برای هدف بعدی آماده کنی. این مسابقات هم برایم تمام شد و حالا باید خودم را آماده رقابت‌های گرندپری کنم که دو هفته دیگر است؛ مسابقاتی که اهمیت بالایی دارد و رقابت در آن دشوار است و امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)