برای هدایت جامعه نیازمند توجه به تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت هستیم

0
(0)

امیرحسین قاضی زاده هاشمی عصر امروز (21 آبان) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه عرصه فرهنگ، ایثار و شهادت حوزه ای مرتبط با تمدن انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: امروز جامعه باید بداند که قهرمانان واقعی چه کسانی هستند و چه کسانی مستعد احترام هستند

وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن احترام به شهدا و ایثارگران در جامعه، افزود: برای نهادینه شدن احترام باید این فرهنگ را ترویج کرد. همان طور که سادات به دلیل اینکه متعلق به ائمه عطار(ع) هستند محترم هستند، ایثارگران نیز محترم هستند.

این مسئول از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سراسر جهان خبر داد و تصریح کرد: امروز حرکت های ایثارگرانه مردم غزه نشان از گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جهان دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص لزوم توجه عملی به فرهنگ ایثار و شهادت گفت: همه مسئولان باید در موضوع توجه عملی به فرهنگ ایثار و شهادت اقدامات ویژه ای انجام دهند استانداران و سایر مسئولان استانی نیز باید این موضوع را پیگیری کنند

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه باید از خانواده شهدا تجلیل شود چرا که عزیزترین وجود خود را در راه دفاع از کشور فدا کردند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوب است اما بهتر از تعمیق این فرهنگ با حفظ فرهنگ است. اصول و اخلاقیاتی که اگر به آنها توجه شود، جامعه و جوانان هدایت می شوند و چیزی آنها را از راه راست منحرف نمی کند.

وی با تاکید بر نقش ائمه جمعه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: خوشبختانه نماینده ولی فقیه در استان زنجان توجه ویژه ای به این امر دارد.

در ادامه این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است اظهار داشت: برای پاسداشت خون شهدا جایگاه ویژه ای دارد. باید در اختیار جامعه ایثارگران قرار گیرد و این گروه باید دارای اقتدار اجتماعی باشند

عباس برزگر با اشاره به رهنمودهای ارزنده نماینده ولی فقیه در استان زنجان و حضور ایشان در مراسم شکرگزاری خاطرنشان کرد: هر هفته برنامه شکرگزاری در قالب دیدار با خانواده شهدای شهید برگزار می شود. بنیاد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان همراه است.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)