برای رفع آلودگی مجتمع مس خاتون آباد سریعا اقدام شود

0
(0)

19 آبان ماه حسن بابایی در سفر به شهرستان شهربابک ضمن بازدید از مجتمع مس هاتون آباد در جلسه ای با حضور امام جمعه، رئیس کل دادگستری و دیگر مسئولان محلی، شعار سال را بیان کرد و اظهار داشت: ویژه ماموریت قوه قضاییه حمایت از تولید، صنعت و اشتغال است.

وی افزود: برای افزایش تولید باید شورای اقتصادی شهرستان با همکاری دادگاه عالی و دادستان تشکیل شود تا پس از بررسی و دسته بندی، مهمترین سوالات و مشکلات را به شورای عالی اقتصادی اعلام کنند. قوه قضائیه برای حل و فصل

معاون قاضی گفت: حفاظت و صیانت از محیط زیست از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برای رفع آلودگی مجتمع مس خاتون آباد اقدامات فوری صورت گیرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پایان پس از بررسی مسائل و ابهامات مرز سیاسی و ثبتی شهرستان شهربابک با شهرستان های همجوار تاکید کرد: به منظور تسریع در شناسایی و صدور اسناد ملکی. ویژه اراضی کشاورزی کارگروه ویژه ای با حضور متولیان تشکیل می شود.

اجرای عفو برای زندانیان اصلاح شده

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان ثبت اسناد به همراه نماینده ویژه قوه قضاییه در سفر یک روزه خود به شهربابک از زندان شهربابک بازدید و با زندانیان گفت و گو کرد.

وی به منظور بررسی مشکلات زندانیان به همراه ماموران قضایی و انتظامی از قسمت های مختلف زندان شهربابک بازدید کرد.

بابایی پس از دریافت گزارش وضعیت پرونده و اشتغال مددجویان اظهار داشت: مسولین شهرستان پس از پایان محکومیت نسبت به اشتغال زندانیان مساعدت کنند.

وی افزود: ایجاد زمینه اشتغال برای زندانیان پس از آزادی نقش بسزایی در توانبخشی و اصلاح این افراد دارد.

نماینده ویژه قوه قضائیه در خاتمه تاکید کرد: به پاس سفر رئیس قوه قضائیه به استان کرمان، پیگیری عفو زندانیان اصلاح شده در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)