بذل و بخشش‌ها از صندوق توسعه ملی در لایحه بودجه افزایش یافته است

0
(0)

بذل و بخشش‌ها از صندوق توسعه ملی در لایحه بودجه افزایش یافته استخبرگزاری فارس: بذل و بخشش‌ها از صندوق توسعه ملی در لایحه بودجه افزایش یافته است

نماینده دماوند در مجلس با اشاره به اینکه در لایحه بودجه 97 بذل و بخشش‌ها از صندوق توسعه ملی افزایش یافته است، گفت: خوب بود آقای نوبخت با نمایندگان مخالف کلیات لایحه جلسه‌ای می‌گذاشتند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، قاسم میرزایی نکو نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز چهارشنبه پارلمان و در مخالفت با کلیات لایحه بودجه سال 97 کل کشور، گفت: خوب بود که پس از رد کلیات لایحه در نشست روز یکشنبه و رای منفی 120 نماینده به آن، آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با این نمایندگان جلسه‌ای برگزار می‌کرد تا مشکلات موجود حل و فصل شود.

وی یکی از مشکلات بودجه سال 97 افزایش بذل و بخشش‌‌ها از صندوق توسعه ملی خواند و با اشاره به اینکه مباحثی در این بودجه گنجانیده شده که در اولویت کشور نیست، اظهار داشت: باید در اولویت‌های بودجه تجدیدنظر صورت گیرد از جمله به عنوان مثال باید در بودجه صدا و سیما و بودجه بخش دفاعی تجدیدنظر شود.

میرزایی نکو بی‌توجهی به رشد علمی، هیات علمی دانشگاه‌ها، قضات و محاکم را از دیگر نقاط ضعف این لایحه خواند و گفت: 99 درصد قضات کشور ما از بهترین‌ها هستند ولی به حقوق و مزایای آنها در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه اهتمام نشد.

وی با انتقاد از عدم افزایش حقوق اساتید و قضات در لایحه بودجه 97 افزود: در انگلستان حقوق اساتید دانشگاه 5 هزار پوند و در عراق 5 هزار دلار است.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به جوانان سرخورده از بیکاری در لایحه بودجه 97 گفت: بیشتر افرادی که در ناآرامی‌های اخیر حضور داشتند این عده بودند.

این نماینده مجلس رد پایان تصریح کرد: باید بودجه‌ای بنویسیم که بعدها در مورد آن مردم از ما بازخواست نداشته باشند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)