بخش نمایشگاهی «برکت دیدار» به پایان رسید

0
(0)


به گزارش ایسنا، مراسم پایانی رویداد برکت دیدار که پیش درآمد دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر است، عصر امروز یکشنبه ۱۴ تیرماه برگزار شد.

بخش نمایشگاهی این مراسم که از سوم تا پنجم تیرماه برگزار شد، لباس های مذهبی با رویکرد محرم و اربعین را به نمایش گذاشت.

محمدجواد قاسمیان، دبیر اجرایی کارگروه مد و لباس سازمان نیز در این مراسم حضور داشت. وی گفت: این مراسم با توجه به دغدغه و کمبود لباس مورد نیاز مردم در ایام محرم و اربعین برنامه ریزی شد.

قاسمیان گفت: تعداد قابل توجهی کار دریافت شد. با توجه به بازخوردهای دریافتی، رویداد خوبی برگزار شد.

دبیر اجرایی کارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: امیدواریم با حمایت مسئولان ذیربط که می توانند بودجه و دغدغه فرهنگی خود را به سمت فرهنگ پوشاک و سواد آموزی سوق دهند، رویدادهای دیگری نیز برگزار شود تا به هدف اصلی خود دست یابیم. تهیه پوشاک مورد نیاز به موقع و زمان مناسب برای تحقق آن است.

مهدیه هاشمیان دبیر اجرایی رویداد برکت دیدار نیز در بخشی از این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت. گفت: نتیجه ای که دنبالش بودیم به دست آمد. هدف اصلی ماه تولید انبوه محصولات ارائه شده بود که با ارتباطات ایجاد شده محقق شد. تور مجازی این نمایشگاه را آماده کرده ایم تا همیشه در دسترس باشد. پلتفرم های فروش برای فروش محصولات تولید انبوه در نظر گرفته شده بودند.

سید محمد هاشمی معاون مشاور حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم حضور داشتند و اظهار داشتند: امیدواریم این اثر اثر هنری و اقتصادی خود را داشته باشد. باید از دوستانم در کارگروه مد و لباس تشکر کنم که در سال های اخیر با تلاش ویژه این موضوع را دنبال کردند و با ابتکار کار را پیش می برند. امیدواریم در این دوره که خادم این عرصه هستیم به نتیجه ملموسی برسیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)