بختیاری‌زاده: آرامش به استقلال خوزستان کمک کرد

0
(0)


ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان معتقد است که داشتن آرامش به تیمش برای شکست تیم شاهین بوشهر کمک کرده است.

سهراب بختیاری زاده در گفت و گو با ایسنا درباره دومین برد متوالی تیمش در لیگ یک فوتبال، اظهاکرد: همانطور که در مصاحبه قبلی خودم گفتم، جایگاه استقلال خوزستان اینجا نیست و یک تیم برای جنگیدن  و قهرمان شدن  نیازهایی دارد. ما در یکی دو هفته مشکلاتی داشتیم اما چیزی که برای ما خیلی مهم بود داشتن آرامش در تمرینات بود که خدا را شکر این را داشتیم و همین آرامش نیز به ما کمک کرد تا با تمرکز بالا در این دیدار حاضر شویم و مقابل شاهین بوشهر قرار بگیریم.

وی بیان کرد: باید بگویم نتیجه ۳ بر صفر چیزی از ارزش های تیم شاهین کم نمی کند. اگر منصف باشیم ما در نیمه اول موقعیت زیاد داشتیم ولی تیم حریف هم دو موقعیت بسیار خوب داشت که خط دفاع و گلر مان خیلی خوب عمل کردند. در کل تمرکز ما بر روی این است که همین روند را ادامه دهیم و برای دیدار برابر ماشین سازی آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ماشین سازی شاید در جدول پایین باشد ولی باید یادمان باشد که یک نام بزرگ در فوتبال کشور و یک تیم با سابقه است و هیچ تیمی در زمین خودش دست و پا بسته نیست. بی شک  بازی سختی داریم ولی با تمام وجود برای این دیدار آماده می شویم.

وی در پایان نیز بیان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از بازیکنانم داشته باشم و همچنین از مدیریت باشگاه شخص آقای بابادی که در این چند روز حقیقتا کارهای بزرگی انجام داد و در تلاش برای بهبود هر چه بهتر شرایط داشت، قدردانی کنم. البته هنوز مشکلاتی داریم که ان شاءالله با درایت مدیریت محترم باشگاه و اعضای محترم هیات مدیره، این مشکلات رفع شود. ما  برای ادامه راه و بازی های سخت آینده آماده خواهیم شد.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)