با اقتصادی قوی، تکانه‌های دشمن روی ما اثری نخواهد داشت

0
(0)

سیدمحمد صادق شاهرخی امروز شانزدهم خرداد در نشست با اصحاب رسانه که در محل سالن تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، با تسلیت شهادت امام صادق (ع) و رحلت امام راحل اظهار کرد: امام خمینی (ره) با تلاش و کوشش و تحت شدیدترین فشارها توانستبا همت یاران خود انقلاب اسلامی را تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی موضوع انتخابات است، تصریح کرد: در دوران گذشته انتخابات یا تشریفاتی بوده و یا وجود نداشته است و یا مانند همسایگان کشور دموکراسی معنی ندارد و امام آمد تا ملت شریف ایران سرنوشت خود را با انتخاب خود رقم بزند و این یکی از افتخارات نظام است.

او با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو از حساسیت خاصی برخوردار است و ضرورت دارد مردم آگاهی پیدا کنند چراکه در یک وضعیت خطرناک و پیج تاریخی قرار داریم، گفت: عده‌ای انتخابات را تحریم کردند و این موضوع سوالی که به اذهان متبادر می‌کند این است که چه کسی در سال ۹۲ و ۹۶ دولت را انتخاب کرد که امروز شاهد وضع موجود هستیم.

ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ انتخاباتی پرشور را رقم خواهند زد

شاهرخی با اشاره به اینکه مردم فهیم ایران با پاسخ مناسبی به این افراد پای صندوق‌های اخذ رای حضور خواهند یافت چرا که امنیت، آسایش،  آینده و اقتدار کشور در گرو شور و شعور انتخاباتی متصل  است و چنانچه عده‌ای انتخابات را تحریم و شرکت نکنند به خودشان ضرر زده‌اند چراکه کسانی دیگر حضور خواهند یافت و رای می‌دهند، افزود: در انتخابات سلایق سیاسی مختلف وجود دارد و نباید مردم را ناامید کرد که از صندوق‌ها فاصله بگیرند بلکه ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ انتخاباتی پرشور را رقم خواهند زد و نشان خواهند داد که پشت سر رهبری هستند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان به ویژه استکبار جهانی خواهند زد.

وی تصریح کرد: خواسته قلبی آیت‌الله رئیسی حضور در انتخابات نبوده اما به خواست عموم مردم به صحنه انتخابات آمده است تا با فسادستیزی و مبارزه با لانه‌های رانت و فساد امید را به مردم برگرداند.

معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کشور اضافه کرد: در مناظره سال ۹۶ شاهد تهمت و افترا علیه آقای رئیسی بودیم و جالب است روز گذشته همان شعارها و تهمت‌ها از سوی فردی دیگر و در همان جایگاه تکرار شد اما مردم فهیم ایران “دوبار از یک سوراخ گزیده نمی‌شوند”.

شاهرخی افزود: با دولت آیت‌الله رئیسی در زمینه اقتصاد شاهد رونق و شکوفایی در این عرصه خواهیم بود و شرایط امروز زیبنده مملکتی که ماهواره به فضا می‌فرستد اما در تامین مرغ و تخم‌مرغ عاجز است نیست.

وی در ادامه با بیان اینکه به مشکلات رسانه و خبرنگاران واقف هستیم و مردم رئیس جمهوری را می‌خواهند که با مردم صادق باشد و در برنامه‌هایش شاخصه های فسادستزی داشته باشد، عنوان کرد: رئیس جمهور که بر همه علوم اشراف کافی ندارد اما می‌تواند با استفاده از نخبگان، اندیشمندان و مشاوران بر مشکلات فائق آید و در چند روز آینده سند تحول دولت آیت‌الله رئیسی در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

اولویت اول در انتخابات پیش‌رو حضور حداکثری مردم است

وی با بیان اینکه اولویت اول در انتخابات حضور حداکثری مردم است،  بیان کرد: پس از آن اولویت بعدی موفقیت آیت‌الله رئیسی در این رویداد بزرگ سیاسی است.

شاهرخی با اشاره به اینکه با آمدن دولت آیت‌الله رئیسی دیپلماسی  با غرب تغییر میکند،  تاکید کرد: در این راستا میدان و دیپلماسی باهم هماهنگ خواهند شد چرا که این دو بازوان توانمند قدرت کشور بزرگ ایران در صحنه بین‌المللی است؛ این میدان بود که با رشادت و تدبیر سردار دلها و حماسه‌آفرینی مدافعان حرم ریشه داعش را در منطقه از بین برد.

او در خصوص تعدد ستادهای انتخاباتی  آیت‌الله رئیسی در کشور گفت:  آیت‌الله رئیسی ستاد رسمی ندارد و همه ستادها در کشور اصلی هستند و همه برای پاسداشت خون شهدا، آینده و امنیت کشور تلاش می‌کنند.

از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفتیم

وی با بیان اینکه از فرهنگ دفاع مقدس فاصله گرفتیم، تصریح کرد: متاسفانه سودجویان از این خلاء استفاده کرده تا حکمی بگیرند و به پستی برسند و این مسایلی است که چپ و راست برای مردم ایجاد کردند.

معاون نظارت و بازرسی ستاد انتخاباتی ایران توانمند در کشور خاطر نشان کرد: در دولت آیت‌الله رییسی افراد براساس تقوی، مدیریت، پاک‌دامنی، پاک‌دستی، سابقه درخشان، علم و تعهد و تخصص پست می‌گیرند  و از همگان می‌خواهیم پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند تا با انتخاب اصلح آبادانی کشور رقم خورد.

شاهرخی عنوان کرد: ستادهای آیت‌الله رییسی گردان گردان و لشکر لشکر شدند تا شور انتخاباتی ایجاد کنند.

وی بیان کرد: ایران‌توانمند دارای ۱۲ هزار کانال و ۱۵ میلیون مخاطب در فضای مجازی است و در این شرایط کرونایی به خاطر رعایت پروتکل‌ها ستادهای مجازی ایجاد کردیم و مدیر هر کانال مشخص است و روسای ستاد حقیقی را در کشور معرفی کردیم و ستادهای مجازی خود را با ستادهای استانی لینک کنند.

این مسئول گفت: توهین به هیچ کاندیدایی از هر سلیقه و جناحی را نمی‌پذیریم چراکه این کار غیرعقلانی و غیر شرعی است و باید افراد سیاسی این موضوع را رعایت کنند.

شاهرخی با بیان اینکه چنانچه برنده نهایی این رویداد بزرگ آیت‌الله رییسی باشد قطعا خیر مردم و ملت ایران در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی را به دنبال خواهد داشت و پیشرفت‌های خوبی حاصل خواهدشد، یادآور شد: متاسفانه مساله اقتصاد روی دیپلماسی اثر گذاشته است، چنانچه تولید رونق پیدا کند مساله اشتغال حل می‌شود و اگر اقتصادی قوی داشته باشیم تکانه‌های دشمن روی ما اثری نخواهد داشت.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)