بانک شهر قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد/ یزدانی و امامی روس ها را شکست دادند

0
(0)


تیم بانک شهر با غلبه بر شازانس هوتن قهرمان لیگ برتر کشتی آزاد شد.

به گزارش ایسنا، تیم تولید انبوه هوتن و بانک شهر در جریان فینال لیگ برتر کشتی آزاد که در سالن هفتم تایر تهران برگزار شد، به مصاف ستارگان خود از ایران رفتند. روسیه در نهایت با نتیجه 5 بر 5 و با در نظر گرفتن نکات فنی به سود تیم بانک شهر به پایان رسید و این تیم جام قهرمانی را از آن خود کرد.

1. سازندگان خلبان داغ – سفر بانک شهر

در وزن 57 کیلوگرم زاوراگویف دارنده مدال طلای المپیک و 2 مدال طلای جهان از روسیه در یک مبارزه حساب شده با نتیجه قاطع 7 بر صفر مقابل علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان، تیم بانک شهر را به مقام نخست رساند. مبارزه به نفع تیم توده Huten، سازندگان پایان.

Hooten Mass Builders 2 – سفر بانک شهر

در دومین مبارزه امیررضا معصومی دارنده مدال طلای نونهالان، جوانان و امیدهای جهان در کشتی تا ۱۲۵ کیلوگرم با امتیاز ۴ بر یدلا محبی برنده ۳ مدال طلای آسیایی پیشی گرفت. 1، بنابراین مبارزه دوم نیز به سود تیم هوتن به پایان رسید.

Hooten Mass Builders 2 – 1 بانک شهر

در مبارزه سوم و در وزن 61 کیلوگرم عباس گزی ماگمدوف دارنده مدال طلا و نقره جهان از روسیه در 4 دقیقه مقابل محمد بخشی با نتیجه عالی 10 بر صفر به برتری رسید تا بانک شهر اولین پیروزی خود را کسب کند.

Hooten Mass Builders 2 – 2 بانک شهر

احمد بازاری دارنده مدال نقره آسیا در مبارزه چهارم و در وزن 97 کیلوگرم در 5 دقیقه و 32 ثانیه با نتیجه عالی 11 بر صفر علی شعبانی دارنده مدال طلای آسیا را شکست داد تا هر دو تیم 2 برد به دست آورند. شعبانی از اواسط مسابقه دچار ضعف شدید بدنی شد و راهی برای مبارزه و کسب امتیاز نداشت تا در نهایت این شکست سنگین و غیرمنتظره را متحمل شود.

انبوه سازان داغ 3 – 2 بانک شهر

در مبارزه پنجم و در وزن 65 کیلوگرم، شمیل ممدوف دارنده مدال برنز جهان در سال 2023 از روسیه، با نتیجه 4 بر یک مقابل مرتضی خیازی پیش افتاد و موفق شد با یک پشتی زیبا ضربه فنی را انجام دهد تا شاگردان هوتن برای سومین بار پیروز شوند.

Hooten Mass Builders 3 – 3 بانک شهر

در کشتی ششم و در وزن 92 کیلوگرم امیرعلی آزرپیرا دارنده مدال طلای امیدهای جهان از بانک شهر به مصاف امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای جوانان و امیدهای جهان بر روی تشک رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

شمع سازان هوتن 4 – 3 بانک شهر

در مبارزه هفتم و در وزن 70 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی دارنده 2 مدال نقره جهان در یک مبارزه بسیار فشرده با نتیجه 12 بر 10 مغلوب اینالبک شریف دارنده مدال طلای امیدهای جهان روسیه شد تا هوتن از آن خود کند. در مجموع 4 بر 3 پیش افتاد.

Hooten Mass Builders 5 – 3 بانک شهر

در هشتمین مبارزه این دو تیم و در وزن 86 کیلوگرم مبین عظیمی دارنده مدال طلای جوانان جهان با نتیجه قاطع 7 بر 2 مقابل محمدجواد ابراهیمی کشتی گیر باتجربه تیم بانک شهر و قهرمان 2 مدال طلای آسیایی و امتیاز هر دو تیم 5 بر 3 به سود تیم انبوه سازان بود.

Hooten Mass Builders 5 – 4 بانک شهر

در مبارزه نهم، یونس امامی برنده 2 مدال برنز جهانی از تیم انبوه سازان هوتن در یک نبرد حساس به مصاف رسول گزی ماگمدوف دارنده 2 مدال طلای جهان از روسیه رفت و در نهایت با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد. کار هر دو تیم به پایان رسیده است و امتیاز انبوه سازان هوتن به 5 بر 4 می رسد و کار برای تعیین قهرمان تا نبرد دهم و پایانی ادامه خواهد داشت. با پیروزی ماگمدوف در این مبارزه، کشتی گیران روس هر دو تیم هر 5 مبارزه را مقابل ایرانی ها بردند.

Hooten Mass Builders 5 – 5 بانک شهر

اما دهمین و آخرین دیدار فینال محمد ناهدی برنده 2 مدال نقره و یک برنز جهان مقابل علی سوادکوهی دارنده مدال های طلا، نقره و برنز آسیا در وزن 79 کیلوگرم برگزار شد. صفر پیش افتاد تا عملکرد دو تیم 5 بر 5 مساوی شود، اما با در نظر گرفتن نکات فنی، بانک شهر قهرمان لیگ شد.

نتایج مسابقات نهایی به شرح زیر است: (کشتی گیران تیم Hooten Mass Makers در ابتدا لیست شده اند)

وزن 57 کیلوگرم: زائور اوگویف 7 – علیرضا سرلک صفر

وزن 61 کیلوگرم: محمد بخشی صفر – عباس گازی ماگمدوف 10

وزن 65 کیلوگرم: شمیل ممدوف 4 (برنده با ضربه فنی) – مرتضی کیازی 1

وزن 70 کیلوگرم: اینالبک شریف 12 – امیرمحمد یزدانی 10

وزن 74 کیلوگرم: یونس امامی 4 – رسول قاضی ماگمدوف 5

وزن ۷۹ کیلوگرم: محمد نقدی صفر – علی سوادکوهی ۶

وزن 86 کیلوگرم: مبین عظیمی 7 – محمدجواد ابراهیمی 2

وزن 92 کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور صفر – امیرعلی آذرپیرا 3

وزن 97 کیلوگرم: علی شعبانی صفر – احمد بازیری 11

وزن 125 کیلوگرم: امیررضا معصومی 4 – یدلا محبی 1

پیش از این تیم دانشگاه آزاد مقابل تیم پاس با نتیجه 7 بر 3 به برتری رسید و بر سکوی سوم لیگ برتر کشتی آزاد ایستاد.

کیومارت هاشمی وزیر ورزش و جوانان، منصور برزگر سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد و حسن یزدانی ستاره تیم توده هوتن که به دلیل عمل جراحی نتوانست به میدان برود از نزدیک نبرد فینال را تماشا کردند. 7- ما سالن تایر.

هدایت تیم بانک شهر بر عهده رضا یزدانی، ملی پوش سابق ایران و برنده 2 مدال طلای جهان بود. همچنین احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد به همراه محسن کاوه مشاور علیرضا دبیر تیم ملی کشتی آزاد هدایت تیم انبوه سازان را بر عهده داشتند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)