بازیکن سابق اینتر و یوونتوس برای پیوستن به استقلال وارد تهران می‌شود+عکس

0
(0)

بازیکن سابق اینتر و یوونتوس برای پیوستن به استقلال وارد تهران می‌شود+عکس

آخرین خرید آبی‌پوشان در راه ایران؛

بازیکن سابق اینتر و یوونتوس برای پیوستن به استقلال وارد تهران می‌شود+عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برخی رسانه ها اعلام کردند: مامه بابا تیام بازیکن سابق اینتر میلان و یوونتوس آخرین هدف استقلال در فصل نقل و انتقالات است که مسئولان باشگاه قصد دارند این مهاجم 26 ساله سنگالی را به عنوان بازیکن آزاد به لیست خود اضافه کنند.

آشنایی با مهاجم سنگالی

مهاجم 26 ساله سنگالی با قد 1.85 در تیررس آبی ها قرار گرفته و این بازیکن راست پا در دو پست مهاجم و وینگر بازی می کند.او 9 اکتبر 1992 در انگوئیدیله سنگال به دنیا آمد.

تیام که در تیم های جوانان ترویسو، اینترمیلان و ساسولو سابقه بازی دارد برای نخستین بار سال 2011 به عضویت تیم بزرگسالان اینترمیلان درآمد اما در همان سال با انتقالی قرضی به آولینو پیوست و در سری B ایتالیا با انجام دادن 26 بازی چهار گل به ثمر رساند. یک فصل بعد او با قرارداد یک ساله قرضی به تیم تیرول جنوبی در لیگ دسته سوم ایتالیا ملحق شد و در 30 بازی 6 گل وارد دروازه حریفان کرد.لانسیانو دیگر تیمی است که تیام در سری B ایتالیا پیراهن آن را تن کرد. او در فصل 14-2013 در 22 بازی 3 بار موفق به گلزنی شد.

مسئولان باشگاه یوونتوس در ژوئن 2014 با مامه بابا تیام قرارداد 3 ساله بستند اما به او اجازه دادند برای یک فصل دیگر در لانسیانو به میدان برود.36 بازی و 9 گل حاصل عملکرد او در دومین فصل حضورش در لانسیانو است.

تیام در ژوئن 2015 به تیم زولت وارگم بلژیک پیوست و در رقابت های جام حذفی و لیگ این کشور در 29 بازی 9 گل زد تا با این عملکرد خوب به پائوک یونان ملحق شد که دوران حضورش در این تیم تنها برای یک بازی دوام داشت.

سرانجام آرزوی تیام برای بازی در سری A فوتبال ایتالیا در فصل 17-2016 تحقق یافت. او در امپولی 23 بازی یک گل به ثمر رساند.همچنین تیام مدتی هم در تمرینات تیم سنت اتین فرانسه شرکت کرد اما هیچ بازی برای این تیم انجام نداد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)