بازگشت دلار به کانال 49 هزار تومان

0
(0)



به گزارش ایسنا، شنبه هفته جاری (۲۶ تیرماه) بازار ارز با قیمت های نسبتاً ثابتی نسبت به آخرین ساعات معاملات روز پنجشنبه هفته گذشته (۲۵ تیرماه) کار خود را آغاز کرد، اما این روند تا دیروز با ثبات و البته با کاهش اما نزولی همراه بود. نوسانات را ادامه دادند.

به عنوان مثال هر دلار آمریکا در روز شنبه هفته جاری (۲۶ تیرماه) در بازار آزاد (غیر رسمی) به ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید، اما همین نرخ تا روز یکشنبه چندین صد تومان در نوسان بود. دوشنبه این هفته چند صد تومان کاهش یافت. همین روند قیمتی تا آخرین روز هفته جاری (پنجشنبه 31 تیر) ادامه داشت و دلار در نهایت با کاهش بیش از هزار تومانی با قیمت 49 هزار و 400 تومان به هفته خود پایان داد.

البته قیمت دلار به صورت اسکناس و حواله روند باثبات تری داشت و در نهایت چندین تومان نوسان داشت. به گونه ای که روز شنبه 26 تیرماه قیمت 41 هزار و 259 تومان و 37 هزار و 509 تومان بود و دیروز به 37 هزار و 507 تومان رسید.

یورو در اولین روز هفته جاری حدود 55 هزار تومان معامله شد اما پس از دو روز یعنی روز دوشنبه با کاهش 600 تومانی نرخ آن در 54 هزار و 600 تومان معامله شد و در نهایت در همان محدوده قیمتی باقی ماند.

در عین حال نرخ اسکناس یورو و نقل و انتقال پول در مرکز مبادلات طلا و ارز به ترتیب از 45 هزار و 229 تومان و 41 هزار و 116 تومان به 45 هزار و 888 تومان و 41 هزار و 716 تومان افزایش یافت.

درهم و سایر ارزها نیز در بازار پس از دلار و یورو روند نوسان قیمتی پایینی را تجربه کردند و نسبتاً باثبات بودند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)