ایران و عمان روابط خوبی دارند/ عمان کشور خوبی برای میزبانی است

0
(0)

ایران و عمان روابط خوبی دارند/ عمان کشور خوبی برای میزبانی است

حمیدرضا آصفی:

ایران و عمان روابط خوبی دارند/ عمان کشور خوبی برای میزبانی است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمیدرضا آصفی مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال درباره برگزاری بازی نمایندگان ایران در زمین بی طرف و مشکلات پیش آمده در این پرونده گفت: در اینکه این اقدام با نفوذ عربستان صورت گرفته شکی نیست اما فقط بحث لابی نیست. اتفاقاً ما در دیپلماسی قوی‌تر هستیم اما موضوع این است که آنها پول بیشتری دارند وهم اسپانسرها را می‌خرند. ما هم در این شرایط به AFC و فیفا اعتراض و اعلام کرده‌ایم که قانع نشده‌ایم.

وی درباره مقایسه ایران و قطر افزود: وقتی قطری‌ها اعلام کردند که حاضر به بازی در زمین بی طرف نیستند و اگر بازی 3 بر صفر هم بشود، مهم نیست، AFC قبول کرد اما اگر تیم های ایرانی سخت‌شان است که به عمان بروند، این کار را نکنند. آنها نتیجه یک بازی را از دست می دهند و نهایتاً یک جریمه می‌شوند و می توانند روی 5 بازی دیگر حساب کنند.

آصفی درباره شرایط میزبانی عمان و دوستی که با ایران دارد، یادآور شد: موضوع این است که نباید AFC تعیین تکلیف کند اما در دوستی ایران و عمان و رابطه خوبی که جمهوری اسلامی با عمان دارد، بحثی وجود ندارد. اتفاقاً عمان خیلی هم جای خوبی است و با مسئولان ما دوست هستند.

وی خاطرنشان کرد: این را بگویم که در مذاکرات حضور نداشته‌ام اما بعضی از نقدها که به فدراسیون می شود، منصفانه نیست من شاهد هستم که فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را انجام داده و رایزنی‌های خود را ادامه می‌دهد. ما همه سفیران‌مان را هم فعال کرده‌ایم تا رأی به نفع ایران باشد.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)