اگر خیلی‌ها را می‌فروختم پست و مقام می‌گرفتم

0
(0)


کاپیتان سابق استقلال در واکنش به اینکه برخی گفتند او دنبال پست گرفتن در این تیم است، گفت: ۲ بار سر تمرین استقلال رفته‌ام، حتی ویدیویی از من در رسانه باشگاه منتشر نشد. اگر خیلی‌ها را در این فوتبال می‌فروختم شاید پست و مقام می‌گرفتم.

امیرحسین صادقی، بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این تیم پیش از شروع هفته اول رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: با تمام تفاسیر و اتفاقاتی که در این مدت برای استقلال افتاد، این تیم باید در رقابت‌های لیگ به میدان برود. با تمام نقاط ضعف و قوت و مشکلاتی که وجود دارد، ۱۱ بازیکن و کادرفنی در زمین حاضر خواهند شد تا در هفته اول مقابل نفت آبادان به میدان بروند.

هوادار می‌داند چه ظلمی به استقلال شد

او ادامه داد: هر هواداری می‌داند چه ظلمی به استقلال وارد شد و مسئولان قبلی چه بلایی سر این تیم آوردند، الان شرایط استقلال حساس است و این تیم نباید بیشتر از این درگیر حاشیه شود.

هر بازیکنی که نکونام خواست، جذب نشد!

صادقی درباره شرایط نقل‌وانتقالات استقلال نیز توضیح داد: استقلال نقل‌وانتقالاتی نداشت! هر بازیکنی که نکونام خواست جذب تیم نشد و از تیم‌های دیگر سر درآورد. بازیکنانی جذب شدند که اصلا در لیست نکونام قرار نداشتند.

کاپیتان سابق استقلال درباره اینکه دو بار در تمرین این تیم حضور داشت و خیلی‌ها گفتند حضورش بابت گرفتن پست و مقام بوده است، بیان کرد: در استقلال خیلی‌ها از اسم صادقی می‌ترسند. صادقی ۵ سال با وزارتخانه‌ای جنگید که در حق استقلال کم لطفی کرد و به خاطر آن شغل و اعتبارم را گرفتند. من همیشه با قلبم فوتبال بازی کردم و به هیچ مدیری برای گرفتن پست و مقام باج نمی‌دهم.

بیشتر بخوانید

  • گزارش تمرین استقلال با حضور یک میهمان + عکس

اگر خیلی‌ها را می‌فروختم پست و مقام می‌گرفتم

اگر خیلی‌ها را می‌فروختم پست و مقام می‌گرفتم

صادقی گفت: جزو سه بازیکن پر افتخار استقلال بودم که بیشترین بازی را در این تیم داشته‌ام. جالب است بدانید دو بار سر تمرین استقلال رفته‌ام، حتی ویدیویی از من در رسانه باشگاه منتشر نشد. اگر خیلی‌ها در این فوتبال می‌فروختم شاید پست و مقام می‌گرفتم.

التماس هاشمی‌نسب را کردم!

او درباره عدم حضور هاشمی نسب در کادرفنی نکونام نیز اظهار کرد: در دو جلسه‌ای که در تمرین استقلال حضور یافتم با نکونام درباره این موضوع صحبت کردم و ایشان به من گفت شما با او صحبت کن و یک روز تمام با هاشمی‌نسب صحبت کردم و حتی التماسش کردم که بیاید. متاسفانه دل پری داشت و نمی‌دانم چه صحبت‌هایی در این مدت رخ داده اما مطمئنم اگر به استقلال بیاید حضورش کمک کننده خواهد بود.

گفتند مشکل سیاسی‌ات را حل کن و برگرد

وی ادامه داد: یک روز به من زنگ زدند و گفتند شما گزینه سرپرستی استقلال هستید، مشکل سیاسی‌ات را حل کن. برخلاف میل باطنی‌ام این مساله را پیگیری کردم اما بعد از آن که مشکلم حل شد،‌ دیگری تماسی با من نگرفتند. فکر می کنم من مهره خطرناکی برای استقلال هستم.

صادقی درباره جلسه پیشکسوتان استقلال افزود: فریاد استقلال را ما زدیم اما آقایان در جلسه دنبال سهم خودشان از استقلال بودند. یک سوم سابقه من را در استقلال ندارند اما الان دلسوز استقلال شده‌اند.

بازیکن سابق استقلال در پایان گفت: مجیدی با بار مالی زیاد با استقلال قهرمان شد و نکونام بدون بار مالی برای باشگاه و بدون حمایت فضای مجازی دنبال قهرمانی است. استقلال باید با نکونام موفق شود. خطیر تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا استقلال به موفقیت برسد و در این بین همانطور که نکونام گفت آقایان دست از سر استقلال بردارند و با کسی دیگر برای مربیگری در این تیم صحبت نکنند.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)