اکرمی: بازوان علمی و پژوهشی به یاری کشور بشتابند

0
(0)

اکرمی: بازوان علمی و پژوهشی به یاری کشور بشتابند

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما قائل به وجود بحران‌های اقتصادی، بیکاری و اعتیاد در کشور هستیم,گفت: می‌بایست با همیاری بازوان علمی و پژوهشی کشور، میتوانیم به افق‌های روشن در آینده نزدیک برسیم.

سید رضا اکرمی

سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، در ارزیابی دستاوردهای انقلاب در ابعاد مختلف نظیر استقلال ملی و آزادی اظهار داشت: امسال از لحاظ استقلال ملی، اقتصاد داخلی، اخلاق دینی و اقتدار ملی و نیز از نظر آموزش و پرورش در کشور به هیچ عنوان با سال 57 قابل مقایسه نیستیم. ما سال 57، حدود 50 درصد بیسواد در کشور داشتیم در حالی که جمعیت کشور نیز 35 میلیون نفر بود اما حال که حدود 80 میلیون نفر در کشور جمعیت داریم, این میزان به سطح 80درصد با سطح تحصیلات عالی در کشور افزایش یافته است.

  • بیشتر بخوانید:

آیت‌الله صدیقی: مسئولین برای گرانی و فساد صادقانه عذرخواهی کنند+ فیلم

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ما در سال 57، 150 هزار دانشجو داشتیم اما اکنون با رشد شگرف در زمینه‌های علمی بالای 4 میلیون نفر دانشجو در دانشگاه‌های مختلف کشور داریم، تصریح کرد: این دانشجویان در زمینه‌های پژوهشی و علمی کشور فعال و زمینه‌ساز پیشرفت و ترقی کشور هستند، اکنون در ابعاد مختلف علم پزشکی وضعیت مناسبی داریم و کشور ما توانایی درمان و پذیرش بیماران خارجی را مجهز به علم روز را دارد.

سید رضا اکرمی افزود: در بعد علوم ارتباطات نیز پیشرفت‌های ارزشمندی در طول این سال‌ها داشته‌‌ایم، نظیر ارسال ماهواره‌های مختلف به فضا کهدر ادامه آن کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده و در حال گسترش است, این در حالی‌ است که در سال 57 حتی رادیوی ملی ما در کل کشور قابل دریافت و در دسترس عموم نبود.

وی در پایان افزود: ما قائل به برخی کاستی‌ها نظیر بحران‌های اقتصاد داخلی، بیکاری و اعتیاد و نیز نقدینگی سرگردان در کشور وجود هستیم و می‌بایست با کارشناسی و حل اصولی این مسائل از سوی مسئولان با همیاری بازوان علمی و پژوهشی کشور، به افق‌های روشن در آینده نزدیک برسیم.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)