انقلاب به ما یاد داد که مردم آقای ما هستند

0
(0)

علیرضا زاکانی عصر امروز سه‌شنبه در مراسم جشن پیروزی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات در جمع مردم تبریز اظهار کرد: انتخابات ۲۸ خرداد اولین انتخابات گام دوم انقلاب بود که از چند جهت حایز اهمیت است.

وی ادامه داد: علی رغم همه‌ی اقدامات بدخواهان و تحریم کنندگان داخلی و خارجی انتخابات و با وجود اینکه کارشناسان معتقد بودند در شرایط کرونایی کاهش ۱۲ درصدی مشارکت طبیعی است و البته علی‌رغم فشار اقتصادی بر مردم و دلخوری های موجود که زمینه را برای بدخواهان فراهم کرده بود تا دوری از صندوق ها را تبلیغ کنند و با وجود بی‌کفایتی برخی از مسئولین،  حضور با نشاط مردم در عرصه دست رد بر سینه‌ی تحریم کنندگان زده و روز بزرگی را ثبت کردند.

وی با بیان اینکه این انتخابات برای ما منشا تحول خواهد بود، افزود: این انتخابات با انتخاب نامزدی از جبهه‌ی انقلاب، رادمردی فرهیخته، دانشمندی بزرگ و امتحان پس داده با کارنامه‌ی درخشان و یاور رهبر هدیه ای بود  که در دهه‌ی کرامت با دستان بزرگ امام رضا(ع)  به ما داده شد.

زاکانی تاکید کرد: این حضور گسترده حامل پیامی است  و باید شکاف ها را به انسجام تبدیل کرده و از گذشته عبرت بگیریم و با حضور مردم، نخبگان و شایستگان منشا تحول و تغییر جدی باشیم و کمبود های استقلال فرهنگی و اقتصادی را که تهدیدی برای استقلال سیاسی ما است، جبران کنیم.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی ریشه های فساد را ریشه کن خواهد کرد،  متذکر شد: امروز مسئولان خود باور با تبعیت از ولی امر و با خدمت به مردم که یادگاران نسلهای آزادی خواه هستند و بر مبنای شایستگی برای استیفای حقوق مردم و با تکیه بر توان و ظرفیت داخلی بر خنثی‌سازی تحریم ها قدم بردارند.

وی خاطرنشان کرد: ما هنوز در پله اول قرار داریم و هنوز کار ما تازه شروع شده است و نیروهای انقلاب باید ید واحده باشند و نوکری مردم را کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما باید براساس تکلیفی که انقلاب اسلامی برای ما تعیین کرده همه تلاش خود را برای ساخت کشوری که از استقلال و آزادی کامل، عدالت موثر و معنویت بالا برخوردار بوده و الگو و نمونه‌ ای مطابق با خاستگاه انقلاب باشد، تلاش کنیم.

زاکانی در پایان با بیان اینکه باید ظرفیت به وجود آمده در انتخابات استفاده کرد، گفت: با وجود دولت مکتبی،  مجلس انقلابی و قوه قضائیه‌ی فعال برخلاف کسانی که علی‌رغم کم کاری امروز انشا می‌خوانند، بنا نداریم رفتار غلط آنها را تکرار کنیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)