انفجار سیلندرهای گاز باعث تخریب 2 مغازه و آتش گرفتن 2 خودرو شد + تصاویر

0
(0)

انفجار سیلندرهای گاز باعث تخریب ۲ مغازه و آتش گرفتن ۲ خودرو شد + تصاویر

۲ باب مغازه در دُرسون‌آباد به دلیل انفجار سیلندرهای گاز مایع، تخریب شدند و بر اثر این حادثه ۲ خودرو نیز آتش گرفت.

تخریب 2 مغاره و آتش گرفتن 2 خودرو بر اثر انفجار سیلندرهای گازمایع

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 13:32 روز گذشته وقوع انفجار شدید در یک مغازه در جاده ورامین، ابتدای درسون‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 86 و آتش‌نشانی درسون آباد به محل حادثه اعزام شدند.

فرامرز ثانی خانی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران که به اتفاق نیروهای عملیات در محل حادثه حاضر شده بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک باب مغازه با کاربری سیلندرگاز پرکنی به وسعت 40 مترمربع در اثر انفجار سیلندرهای گازمایع، دچار آتش‌سوزی و تخریب شد.

وی تصریح کرد: بر اثر این حادثه علاوه بر تخریب این مغازه سیلندرپرکنی، مغازه مجاور آن با کاربری کله‌پزی به متراژ 30 مترمربع نیز تخریب شد و کارگر سی و پنج ساله مغازه سیلندر گاز پرکنی از ناحیه صورت دچار سوختگی شد که در همان لحظات اولیه به مرکز درمانی انتقال یافت.

ثانی‌خانی افزود: این انفجار شدید همچنین موجب شد دو دستگاه خودروی وانت پیکان و رنو ساندرو که در مجاورت مغازه پارک بود، آتش بگیرد که توسط آتش‌نشانان مهار و کاملاً خاموش شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان با رعایت اصول ایمنی، تمامی سیلندرهای 11، 25 و 50 کیلویی گاز مایع LPG را از میان ویرانه این مغازه به بیرون تخلیه کردند و در نهایت با انجام عملیات ایمن‌سازی کامل محل حادثه به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)