انتشار به‌روزرسانی نرم‌افزار پخش محتوای VLC

0
(0)
ذا

نرم‌افزار پخش محتواهای چندرسانه‌ای وی ال سی ( VLC) در جدیدترین به‌روزرسانی قابلیت‌های جدیدی را به خود افزوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت venturebeat، شرکت VideoLan – توسعه دهنده نرم‌افزار پخش ویدیو و محتواهای چندرسانه ای VLC – به تازگی نسخه ۳.۰ این نرم‌افزار را برای تمامی سیستم‌های عامل ویندوز، مک او اس، لینوکس، اندروید، iOS ، اندروید تی وی ، اپل تی وی و کروم او اس به‌روزرسانی کرده است تا بدین ترتیب قابلیت‌ها و امکانات جدیدتری را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

پس از سه سال که کاربران بسیاری در انتظار انتشار و دریافت به‌روزرسانی این نرم‌افزار کاربردی بودند، نسخه سوم VLC منتشر شد تا با پشتیبانی از کروم کست، رابط کاربری بهتری داشته و کاربران بتوانند با استفاده از آن، تمامی ویدیوهای با فرمت اچ دی آر ۱۰ و صدای اچ دی را تماشا کنند.

منابع سخت‌افزاری در نسخه به‌روزرسانی شده این نرم‌افزار محبوب حالا این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا کاربران بتوانند ویدیوهای ۴K و ۸K را نیز مشاهده کنند. این نسخه با منوهای جاوای بلوری نیز کار می‌کند و در نسخه iOS نیز با بریدگی بالای صفحه نمایش آیفون نیز سازگاری دارد.

این نسخه همچنین از ویدیوهای ۳۶۰ درجه و صدای سه بعدی نیز پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار آن است که از نسخه‌های قبلی و قدیمی‌تر سیستم‌های عامل نظیر ویندوز ایکس پی، مک او اس ۱۰.۷ و اندروید ۲.۳ پشتیبانی می‌کند.

بر اساس بیانیه شرکت سازنده این نرم‌افزار، این ویژگی‌های جدید از اوسط ماه آوریل سال جاری میلادی تحت عنوان نسخه VR در اختیار کاربران و علاقمندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

لینک کوتاهلینک خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)