امکان طغیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

0
(0)



ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امکان دارد هر لحظه با طغیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد مواجه شویم.

پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کروناویروس استان به 232 نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 2 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

وی اظهارکرد: هم اکنون 416 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 156 بیمار کرونایی قطعی بوده و ٢۴ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد 11 هزار و 988 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: امروز 404 نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد(۶٢ درصد) و گچساران (١٨ درصد ) و بقیه موارد در سایر شهرستانهای استان می باشند .
وی بیان کرد: وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بحرانی است اما هر لحظه ممکن است با طغیان این ویروس که مرداد و شهریور با آن مواجه بودیم باز هم مواجه شویم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: کرونا یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله‌ جدی صورت نگیرد، مشکلات عدیده ای را پدید خواهد آورد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان‌پناه بیان کرد: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راههای  موجود  شامل رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌ های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری می باشد.
انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)