امکان انتقال گواهی ضایعات برای واردکنندگان فراهم شده است/متقاضیان باید در اسرع وقت اقدام کنند

0
(0)



بر اساس اعلام ستاد نوسازی ناوگان اسقاط خودروهای فرسوده به ایسنا، مهران سالاریه با اشاره به تصویب مفاد اجرایی ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو در شورای دولت، گفت: بر این اساس تعداد گواهی های اسقاط شماره گذاری تراکتور افزایش یافته است.

رئیس اداره نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده افزود: در عین حال به همین دلیل قیمت گواهی اسقاط خودروهای سنگین قطعا کاهش می یابد.

امکان انتقال گواهی ضایعات برای واردکنندگان کشنده

وی همچنین با اشاره به اینکه برای جلوگیری از آسیب واردکنندگانی که گواهی انصراف در صفحات خود دارند، ستاد در چند روز اخیر گزینه ای برای انتقال گواهی انصراف آنها به سایر واردکنندگان فراهم کرده است، گفت: با توجه به اینکه این گزینه محدود به اطلاع رسانی است. مفاد ماده 10 قانون سازمان صنعت خودرو مفتوح است لذا تاکید می شود دارندگان این گواهینامه ها در اسرع وقت نسبت به اعمال واردات یا انتقال آنها به سایرین در مدت باقی مانده اقدام کنند. واردکنندگان تا در معرض ضرر و زیان احتمالی قرار نگیرند.

رئیس نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده خاطرنشان کرد: در عین حال انجمن صنفی مراکز ضایعات و بازیافت نیز آمادگی خود را برای معرفی رایگان خریداران در این مدت به فروشندگان اعلام کرده است.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیین نامه مذکور در نهایت چه زمانی ابلاغ می شود، گفت: انتظار می رود مفاد ماده 10 قانون سازمان صنعت خودرو در اسرع وقت ابلاغ و اجرا شود. .

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)