امتیاز لیگ دسته اولی شهرداری به پاس منتقل می‌شود؟

0
(0)


ایسنا/همدان امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان در صورت صعود به لیگ دسته اول به تیم پاس واگذار می‌شود؟! مدیرکل و ورزش و جوانان استان همدان می‌گوید تصمیمی در این خصوص گرفته نشده، مدیرعامل پاس چنین جریانی را شنیده اما هیچ مسئولی در یک جلسه رسمی در رابطه با این قضیه صحبت نکرده و مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری این ادعا را به صورت کامل تکذیب کرد.

هنوز ماجرای قهر و جدایی مهدی پاشازاده از تیم پاس و کش و قوس‌های فراوان پس از آن تا رسیدن علی قربانی به نیمکت سرمربیگری پاس را فراموش نکردیم که در چند روز گذشته خبرهایی از قهر قربانی و خروج او از همدان منتشر شد.

قهرهای دنباله‌داری که به دنبال مشکلات مالی پاس، نبود اسپانسر و عدم انسجام مدیریتی در این تیم است و مجموع این مسائل باعث شده پاس همدان در پایان هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال ایران با ۲۵ امتیاز در رده دهم گروه «ب» این مسابقات قرار بگیرد. شرایطی که کاملا با وعده‌های قهرمانی و صعود ابتدای فصل در تضاد است و پاس همدان در حال حاضر فقط برای بقا در لیگ دسته دو تلاش می‌کند.

«شهرداری» تیم دیگر همدان در گروه «الف» این رقابت‌ها حضور دارد و در پایان هفته بیستم با ۳۷ امتیاز صدرنشین این گروه و از مدعیان قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال است. ساختار مدیریتی این تیم باعث شده شهرداری همدان وضعیت مطلوبی در این فصل داشته باشد و از حواشی و پدرخوانده‌های پاس در شهرداری همدان خبری نیست.

ماجرا از آن جایی جالب می‌شود که شنیده‌های خبرنگار ایسنا حاکی از آن است که مدیران ورزشی استان تصمیم گرفتند در صورت صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول، امتیاز این تیم را به فوتبال پاس همدان بدهند و این تیم را با سلام و صلوات راهی لیگ دسته یک کنند.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان همدان: برای کمک به تیم پاس باید زیرساخت توسعه برای آن فراهم شود و ما هیچ تصمیمی در خصوص واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان در صورت قهرمانی و حضور آن‌ها در لیگ دسته اول به تیم پاس نگرفتیم و این مسئله صحت ندارد.مدیرکل ورزش‌ و جوانان استان همدان دررابطه با این موضوع به خبرنگار ایسنا می‌گوید: برای کمک به تیم پاس باید زیرساخت توسعه برای آن فراهم شود و ما هیچ تصمیمی در خصوص واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان در صورت قهرمانی و حضور آن‌ها در لیگ دسته اول به تیم پاس نگرفتیم و این مسئله صحت ندارد.

حمید سیفی در رابطه با وضعیت حال حاضر تیم فوتبال پاس، توضیح می‌دهد: با صحبت‌هایی که انجام دادیم قرار شد که آقای عظیمی، مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان، مبلغی را به تیم کمک کنند و آقای قربانی، سرمربی تیم فوتبال پاس همدان، نیز به تیم برگردند و هدایت تیم پاس را بر عهده بگیرند.

سیفی از ابتدای حضور خود در سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان به دنبال ورود بخش خصوصی به سیستم ورزش استان بود، او حالا در رابطه با بحران‌های مالی و مسئله اسپانسر در باشگاه پاس، مطرح می‌کند: ما یک چشم انداز پنج تا ۱۰  ساله تیم فوتبال برای پاس داریم و می‌خواهیم بخش خصوصی را وارد میدان کنیم. در حال حاضر دو گروه تمایل دارند که اسپانسر این تیم شوند و ما در تلاش هستیم تا بتوانیم تعاملی بین تیم مدیریتی قبلی و تیم جدیدی که میخواهند در بحث مارکتیگ ورود کنند، برقرار کنیم.

او معقتد است که برای احیای دوباره پاس نیاز به زمان وجود دارد و در رابطه با این مسئله بیان می‌کند: اگر به ما زمان بدهند می‌توانیم مشکلات را حل کنیم و همانطور که توانستیم برای اتمام بیش از ۵۲ پروژه در سال  اعتبار ۴۷ میلیاردر تومانی جذب کنیم، می‌توانیم به پاس هم کمک کنیم و یک تیم منسجم و قوی داشته باشیم.

مشکلات تیم فوتبال پاس همدان محدود به مسائل مالی نیست و افرادی از داخل و خارج تیم تحت عنوان به اصطلاح هوادر، حواشی مختلفی برای این تیم به ویژه در شبکه‌های مجازی درست می‌کنند، سفی در این رابطه توضیح می‌دهد: تعدادی از این افراد را شناسایی و به حراست اداره کل ورزش و جوانان معرفی کردیم تا این افراد را به دستگاه قضایی بسپارند زیرا ما با کسی تعارف نداریم و به صورت قطعی با کسانیکه بخواهند برای حوزه ورزش و تیم پاس حاشیه درست کنند، برخورد می‌کنیم. به صورت دوستانه از این افراد می‌خواهم که به مسیر درست برگردند و قلمشان را در راستای عدالت محوری سوق دهند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در رابطه با مسئله واگذاری امتیاز تیم فوتبال شهرداری همدان در صورت قهرمانی و حضور آن‌ها در لیگ دسته اول به تیم پاس، به خبرنگار ایسنا می‌گوید: این موضوع را در حد حرف شنیدم اما هیچ یک از  مسئولین در جلسات به صورت راجع به این موضوع صحبت نکرده است.مدیرعامل باشگاه پاس همدان: این موضوع را در حد حرف شنیدم اما هیچ یک از  مسئولین در جلسات به صورت راجع به این موضوع صحبت نکرده است.

امیر عظیمی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر باید رد خصوص واگذاری امتیاز تیم شهرداری به پاس، تصمیم بگیرد، ادامه می‌دهد: حتی اگر امتیاز یک تیمی لیگ یکی را برای پاس بگیرند، وقتی زیرساخت مهیا نباشد به چه دردی می‌خورد؟ تیمی که نتواند هزینه‌های حضور در لیگ دسته دوم را پرداخت کند، چگونه می‌تواند از پس هزینه‌های تیم‌داری در لیگ دسته اول بربیاید؟

عظیمی در رابطه با مشکلات حال حاضر تیم فوتبال پاس، بیان می‌کند: از اول فصل هسه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای تیم پاس هزینه کردم اما ریالی دریافتی نداشتم و به علت مشکلات موجود از سمت خود استعفا دادم اما استعفای من پذیرفته نشد و در حال حاضر به شرط تامین منابع مالی، امروز مقداری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردم چون دیدم که تیم دارد نابود می‌شود و مجبور شدم برگردم اما اگر دریافتی نداشته باشم دیگر نمی‌توانم کاری انجام بدهم.

او در رابطه با مشکلات مالی ادامه می‌دهد: همدان یک استان صنعتی نیست بنابراین اسپانسر خوبی برای تیم پاس وجود دارد از طرفی بودجه این تیم در ابتدای فصل مشخص نمی‌شود و تا الان که فقط پنج هفته به اتمام بازی‌ها مانده ما یک ریال پول از هیچ ارگانی دریافت نکردیم. دو میلیارد تومان از استان برای ما تامین شده که شورای شهر هم برای دادن این پول به ما مانع تراشی کرد و در حال حاضر هم  این مبلغ فعلاً در فرمانداری گیرکرده است.

 مدیرعامل باشگاه پاس با بیان اینکه اول فصل همه قول حمایت می‌دهند و آخر فصل هیچکس سر قولش نیست، ادامه می‌دهد: این روش تیم داری نیست و باید برای پاس یک هیئت مدیره تشکیل بدهند و بودجه مشخصی از طرف استان داشته باشد چون اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان هم موظف نیستند به ما کمک کنند و تا الان هم لطف کردند. اگر من امروز به بازیکنان پول نمی‌دادم، هیچ بازیکنی بازی نمی‌کرد اما من نتوانستم تحمل کنم که آبروی شهرمان برود و وقتی که من اینگونه رفتار می‌کنم، قشنگ نیست که افرادی من را تحت فشار قرار داده و بخواهند در رابطه با من نظر بدهند.

این روزها حواشی زیادی از سمت پدرخوانده‌های به اصطلاح هوادار پاس علیه امیر عظیمی به راه افتاده و این گروه عدم حضور عظیمی در همدان و خروج او از کشور را تقبیح کردند. عظیمی در رابطه با این افراد می‌گوید: اگر منافع این افراد تأمین شود همه ما خوب هستیم اما اگر تأمین نشود علیه تیم پاس می‌شوند. پاس اگر هیئت مدیره داشت هرکسی اجازه نمی‌داد به این تیم توهین کند و فحش بدهد. ما بخش خصوصی هستیم وظیفه ای نداریم و حقوقی دریافت نمی‌کنیم، انتظاری هم نداریم به جز بازگشت هزینه‌هایی که انجام دادیم، نداریم.

او ادامه می‌دهد: من که نمی توانم کار و زندگی خود را ول کنم و به پاس بچسبم. به این افراد ارتباطی ندارد که من کجا هستم. مگر قرار است از کسی اجازه بگیرم و زندگی خود را تعطیل کنم؟ من پای افرادی که به جزء ضرر و زیان چیزی برای پاس نداشتند را از این تیم بریدم و این افراد الان دارند برای ما حاشیه درست می‌کنند.

 مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان در رابطه با مسئله واگذاری امتیاز این در صورت قهرمانی و حضور آن‌ها در لیگ دسته اول به تیم پاس، به خبرنگار ایسنا می‌گوید: همین که این خبر از الان که حضور شهرداری در لیگ دسته اول قطعی نیست، منتشر شده نشان دهنده کذب بودن این خبر است و اصلاً چنین چیزی تا الان مطرح نشده است.مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری همدان: همین که این خبر از الان که حضور شهرداری در لیگ دسته اول قطعی نیست، منتشر شده نشان دهنده کذب بودن این خبر است و اصلاً چنین چیزی تا الان مطرح نشده است.

روح‌الله وجدی‌هویدا در رابطه با وضعیت حال حاضر تیم فوتبال شهرداری می‌گوید: تیم شهرداری الان وضعیت خوبی دارد، در صدر جدول است و امیدواریم انشاءلله بازی های باقیمانده را با موفقیت به پایان برساند و به لیگ دسته یک صعود کند.

وجدی‌هویدا در رابطه با حمایت‌هایی که از تیم شهرداری انجام شده توضیح می‌دهد: تا الان حمایت خوبی از طرف شهردار و شورای اسلامی شهر دریافت کردیم و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در بحث استفاده از امکانات ورزشی خیلی خوبی بوده و در بحث بازسازی زمین ورزشی ما در خیابان مهدیه همکاری خوبی داشتند و باید همه کمک کنیم تا تیم شهرداری نتیجه بگیرد و صعود کند چون هنوز صعود ما قطعی نشده است.

او ادامه می‌دهد: تلاش کردیم تا قرارداد بازیکنان به موقع پرداخت و تجهیزات و امکانات مناسبی فراهم شود، پاداش قهرمانی نیم فصل را پرداخت کردیم و سعی کردیم کارها به خوبی پیش برود اگر مشکلی نباشد به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم.

انتهای پیام



منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)