افزایش 100 درصدی ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس دوازدهم

0
(0)

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، عباس زکریان در کمیته هماهنگی بانک های استان قم که در محل سالن اجتماعات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین اتفاق سیاسی امسال انتخاب است. شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است

وی با اشاره به اینکه راهبرد وزارت کشور منطبق بر چهار اصل مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری است، گفت: این چهار اصل شامل سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت است.

استاندار قم با بیان اینکه هر کدام از این اصول متولی خاص خود را دارند، گفت: در این انتخابات ثبت نام دو مرحله ای انجام شد که 866 نفر پیش ثبت نام کردند و 401 نفر در مرحله نهایی ثبت نام ثبت نام کردند که نسبت به دوره یازدهم. 100% پیشرفت حاصل شد.

وی با بیان اینکه اولویت ما حضور مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: میانگین مشارکت مردم قم در 11 انتخابات گذشته 68 درصد است که بالاتر از میانگین کشوری است.

زکریان با بیان اینکه رفتار مدیران استانی باید به گونه ای باشد که میزان امیدواری و رضایتمندی افزایش یابد، تصریح کرد: طبیعتا این افزایش رضایت موجب افزایش میزان مشارکت نیز می شود.

وی با اشاره به اینکه بانک ها ارتباط زیادی با مردم دارند، گفت: امیدواریم بانک ها به رضایت مردم توجه بیشتری داشته باشند.

استاندار قم با بیان اینکه بر اساس ماده 13 قانون انتخابات به برگزاری انتخابات کمک خواهیم کرد، اظهار داشت: امسال خودداری از کمک در برگزاری انتخابات جرم انگاری شده است.

انتهای پیام

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)