افزایش طلاق و کاهش ازدواج در سال 96

0
(0)

افزایش طلاق و کاهش ازدواج در سال 96

رییس سازمان ثبت اسناد خبر داد؛

افزایش طلاق و کاهش ازدواج در سال 96

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، رییس سازمان ثبت اسناد، احمد تویسرکانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به صدور ۱۰ میلیون سند در سال جاری گفت: حدود ۶میلیون خدمات از جمله گواهی امضا در دفاتر اسناد رسمی ارایه شده است.

او افزود: ۵۱۶ هزار واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته ۷درصد کاهش یافته است. در رابطه با ۱۴۷ هزار طلاق هم ۴درصد افزایش داشتیم.

او با اشاره به اقدامات ١٠ ماهه سال ٩۶ گفت: ما سه پروژه در حوزه فناوری داریم و همچنین چند پروژه عمرانی داریم که امروز به بهره برداری می رسد. سازمان ٧٣ میلیون و ٩٨٨ هزار خدمت به مردم ارایه داده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٣٩ درصد رشد داشته است.

تویسرکانی تصریح کرد: در حوزه‌ اسناد، املاک و اراضی بیش از ٢ میلیون سند صادر شده که ۵ درصد رشد داشته است. بیش از ٧٧ هزار سند روستایی و ١۵ هزار سند موقوفات صادر شده است.

او افزود: «در رابطه با مسکن مهر هم‌ ٢٢ هزار و ٨٠٧ سند صادر شد.»

تویسرکانی در رابطه با حوزه های اقتصادی سازمان ثبت اسناد گفت: ۴٨ هزار و ٢١٣ میلیارد و ٧۵٠ میلیون مطالبات معوق وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ٣١ درصد رشد داشته است. بیش از ١٧ هزار بدهکار ممنوع الخروج و ٧ هزار و ١۴٠ نفر ممنوع المعامله شدند.

تویسرکانی با اشاره به رصد وضعیت مالی بدهکاران گفت: ده ها هزار میلیارد تومان از معوقات بازگشته است و ۹۷هزار نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی بدهکاری‌ مالیاتی خود را پرداخت کردند.

رییس سازمان ثبت اسناد در خصوص واریز درآمد به خزانه دولت گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۹ ریال به خزانه واریز شده است.

تویسرکانی از افزایش ۶درصدی ثبت شرکت های غیرتجاری خبر داد و گفت: ۱۴ نمایندکی شرکت های خارجی در کشور به ثبت رسیده است. ۹هزار و۱۴۲شرکت هم منحل شده است.

لینک منبع

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)