افتتاح پخش 6 شبکه رادیویی جمعیتی بر بستر FM در هفت مرکز استان

0
(0)

افتتاح پخش 6 شبکه رادیویی جمعیتی بر بستر FM در هفت مرکز استانخبرگزاری فارس:  افتتاح پخش 6 شبکه رادیویی جمعیتی بر بستر FM در هفت مرکز استان

معاونت توسعه و فناوری رسانه ، به مناسبت روزهای خاطره‌انگیز دهه مبارک فجر از شش شبکه رادیویی جمعیتی بر بستر FM در 7 مرکز استان بهره‌برداری کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، معاونت توسعه و فناوری رسانه به عنوان پیشگام تجهیز سازمان صدا و سیما در حوزه بکارگیری از فناوری های روز دنیا در صنعت برودکست و برود بند و همچنین بکارگیری تجهیزات ضروری و مورد نیاز رسانه ملی، به مناسبت روزهای خاطره انگیز دهه مبارک فجر از شش شبکه رادیویی جمعیتی بر بستر FM در 7 مرکز استان بهره برداری کرد. این مراسم که در تاریخ 17 بهمن ماه و به میزبانی دکتر علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه ملی و با حضور دکترحمید شاه آبادی معاون صدا رسانه ملی و جمعی از مدیران ارشد هردو معاونت در مرکز مانیتورینگ جامع معاونت توسعه و فناوری رسانه برگزار شد، طی ارتباط مستقیم صدا و تصویر با ایستگاه های سه مرکز خراسان رضوی، اردبیل و کرمان رادیوهای آوا ، تلاوت، گفتگو، صبا، نمایش و مناسبتی در این سه مرکز و مراکز استان های البرز، اصفهان، فارس و زنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.
هم اکنون رسانه ملی با توجه به همه ی محدودیت های فرکانسی که با آن مواجه است، از 10 شبکه رادیویی بهره می برد که امکان پوشش در اقصی نقاط کشور را دارا می باشد اما رادیو جمعیتی به رادیویی اطلاق می شود که در حال حاضر با توجه به زیرساخت ها و بصورت پایلوت دارای این قابلیت است که در مراکز استان های مذکور شنیده شود. این رادیو هم اکنون از طریق تهران و با موضوعیت و محوریت تولید و پخش برنامه هایی با رویکرد ملی قابل شنود می باشد و امید است در آینده پوشش گسترده تری در هر استان داشته باشد.
همچنین در پایان مراسم استودیو رادیو انقلاب افتتاح و تجهیزات فنی استودیو رادیو تهران مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)