اضافه شدن «طوطی» به «قصه‌های من و بچه‌هام»/ «تاریکی» تجدید چاپ شد

0
(0)

طوطی

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «طوطی» به نویسندگی شهرام شفیعی و با پنج داستان کوتاه کمیک مناسب برای کودکان ۵ تا ۹ سال انتشار یافته است. پنج داستان کوتاه و طنز این کتاب با عنوان‌های «نقشه»، «طوطی»، «دریا»، «پرستار» و «کوهستان آفتابی» به شکل داستان‌های دنباله دار در ماهنامه قلک برای ۳ تا ۷ سال منتشر شده و جزو پرمخاطب‌ترین بخش‌های این مجله به شمار می‌رود.

شهرام شفیعی از طنز نویس‌های مطرح ایرانی است که با توجه به فرهنگ ایرانی و نثری روان این کتاب‌ها را نوشته است. از داستان‌های پیشین مجموعه «قصه‌های من و بچه‌هام» که توسط انتشارات زرافه به چاپ رسیده است می‌توان به «تونل وحشت»، «سه اسب چوبی»، «هندوانه» و «مورچه» اشاره کرد. کتاب «طوطی» با قیمت ۷۵۰۰ تومان منتشر شده است.

همچنین از مجموعه «قصه‌های نترسناک» همین ناشر، کتاب «تاریکی» به چاپ چهارم رسید. نویسنده و تصویرساز این کتاب‌ها نازنین آیگانی است. این مجموعه با عنوان‌های «تاریکی»، «نقاشی هیولولوها»، «ما» و «همه» به ترس‌های کودک می‌پردازد و با زبانی سلیس این ترس خفته در وجود کودک را به دوستی مهربان تبدیل می‌کند.

در داستان «تاریکی» کودک با ترس از تاریکی روبرو شده و او را همچون یک دوست در ذهن خود می‌سازد. در داستان «همه» کودک خجالتی با ترس روبرو شدن با دیگران مقابله می‌کند. کتاب «ما» به ترس دوری کودک از خانواده به خصوص مادر می‌پردازد و در داستان «نقاش هیولولوها» کودک با شخصیت ترسناک لولو روبرو می‌شود و از این غول بی شاخ و دم که در ذهن تک‌ تک ما رخنه کرده است، دوستی از جنس مهر می‌سازد. چاپ چهارم کتاب «تاریکی» با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان منتشر شده است.

لینک اصلی خبر

میانگین امتیاز کاربران: 0 / 5. تعداد آرا: 0

سایر مطالب مرتبط
پرسش/نظر خود را مطرح کنید.

پرسش/نظر خود را مطرح کنید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد)